Onko normaalia vai epänormaali, eli kun saan orgasmin ja laukean niin spermaa tulee todella paljon. Puhutaan siis isosta määrästä menee lakanat vaihtoon joka kerta, kun laukean vaimon pimppiin niin sen jälkeen kun ottaa kalun ulos hänen sisältään spermaa ruiskahtelee vielä useampi ruiskaus. Vaimo sanoo joskus että mistä tuota oikein riittää, ikää minulla on 57 vuotta sitten suihin otto on oma lukunsa sperman määrän takia.
kertokaas miehet..
5
857
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimon kanssa nussiessa sperman määrä on suht vakio. Mutta muutaman kerran olen päässyt anoppia nussimaan, niin sperman määrä on aivan tajuton. Ei väliä minne on lastit ruiskuttanut, mutta paljon tulee ja paineella.
- Anonyymi
Epänormaali.
Teitä on jonkinverran miessukupuolessa.
Jostain syystä siemennestettä säilövät rauhaset ovat joillain moninverroin tavanomaista suuremmat.. Netistähän löytää videoita näistä friikeistä.- Anonyymi
Tarkoitatko että minulla olisi juuri tuollaiset yli suuret rauhaset, spermaa tulee varmaan ainakin 90ml kun esim yskänlääke mitta on on 20ml. Niin eikös tuo määrä ole jo melkoinen, luin netistä että normaali määrä vaihtelee 5-15ml. Silloinhan tuo minulta tuleva määrä on melko hurja 😳.
- Anonyymi
Kiihottaa ajatus daada valtava lasti sisään mun pilluun, niin että sitä valuisi kun olet vielä mun sisällä.. Mahtaisko sun vaimo antaa mun vähän lainata sua tai onko muilla miehillä samaa "ongelmaa", joka vois tulla astumaan mun pillun? Itse olen 39 vuotias, sinä saisit olla vähintään mua 15 v. vanhempi, vanhemmat sedät kiihottaa. Voin olla sun tyttösi vaikka jonka isi siittää valtavalla spermamäärällä..
Oi voi, kun alkaa pimppi kostumaan kun mietin tätä. 😉- Anonyymi
Saattas vaimo antaa vaikka ukkoo lainaan, mitä kaikkea haluaisit tehdä kanssani jos saisit minut käyttöösi vaikka joksikin viikonlopuksi syksyn aikana. Kysyin tutulta lääkäriltä tuosta sperman määrästä sanoi että on 2krt urallaan törmännyt samanlaiseen tapaukseen. Tuosta varustuksestani sen verran että pituutta sillä on 19cm ympmittaa 15cm ja terskan ympmitta on melkein 16cm , oishan se mukavaa vaimon luvalla upottaa välillä kalua vieraaseenkin pimperoon.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738