Kuten ennenkin ☺️. Ei sinua parempaa ihmistä olekaan vaikka oletkin vähän assi 😘🤗.
En jaksa miettiä enää mitään sinun paniikkeja ja omantunnontuskia vaikka siksi tässä erillään ollaankin. Olet aarre minulle vieläkin eikä sinua voi korvata. Asun yksin sitten jos et mieltäsi muuta. P.S ruokin kyllä linnut talvella, älä ole huolissaan 😘🤗
Oveni on auki sinulle
10
1620
Vastaukset
- Anonyymi
Minäpäs keskityn nyt vaan hyvään fiiikseen eikä sitä mitkään AASIT kyllä pilaa.
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000008092762.html- Anonyymi
Tässä on eri tyyppi. Hän sitä assia käyttää niin laitoin ☺️
ap
- Anonyymi
Hyvin avoimeksi jätit kyllä tilanteen, niin avoimeksi, että ei ole tarkkaa tietoa mistään. Sinun ovesi taitaa olla avoinna varmaan kelle hyvänsä.
- Anonyymi
Hän tietää sanonnan mutta ei hän täällä pyöri. Tämä on tavallaan itselleni ☺️
ap
- Anonyymi
Ja sä oot dorka, tiesitkö?
- Anonyymi
En. Osaatko kertoa paremmin? Viittaatko tuohon meidän sisäpiirijuttuu kun hänestä on hassua tuo assi juttu? Hän ottaa sen luottamuksella ja rakkaudella. Sinulla taitaa olla se sarkasmi/ironiapuoli enemmän hukassa kuten monella aspergerillä (ethän pahalla ota, se kuuluu asperger kuvaan). En tahdo loukata ketään, tää on meidän huumoria 🤗🤗🤗
ap
- Anonyymi
Minä tulen nainen huomenna :))
Muista vilkuilla jotta osaat tulla avaamaan oven minulle! - Anonyymi
sut mäa halua ja aion sut saada loppuelämäksi
- Anonyymi
No sut haluan. Jospa ruokitais ne linnut yhdessä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787