Hej,
olen nuori mies. Olen väsynyt kaikenlaiseen kotimaisuuteen. Väsyttää muuttumattomuus, mitäänsanomattomuus, tuttuus. Kuinka voisin erittäin helposti unohtaa kaiken? Millä keinoin te itse unohdatte väsyttävän kotimaanne? Pelkään kuolevani kotimaassa nopeammin kuin ulkomailla.
Kun elää ulkomailla, missä ennätysajassa uskotte unohtavanne kotimaanne. Jotkut yrittävät unohtaa todella nopeasti menneitä. Ei se ehkä onnistu nopeasti heiltä. Eivät he ole samanlaisia kuin uuden kotimaan ihmiset! Alitajunnasta puskee se vanha kotimaa liian paljon. Väsynyt.
Entä jos ei koskaan asetu aloilleen, mutta muuttaa koko ajan maasta toiseen?
Ehkä vauhdin huumassa sitten unohtaa kaiken? Silloin mikään yksi tai kaksi kieltä eivät ota liian ison aseman identiteetissä ja sen sijaan opin ihan kaiken maailmasta?
Kuinka helposti voisi unohtaa kotimaansa?
Anonyymi
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707