Käytössä on ollu vain Yamaha stratocaster ja microcube.
Kumpi kannattaisi ostaa seuraavaksi, uusi vahvistin vai kitara? Budjetti ei oo kuin 300.
Uusi vahvistin vai kitara?
6
127
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu täysin mitä haluat muuttaa tai saavuttaa. Oletko tyytymätön jompaan kumpaan vai mistä on kyse?
- Anonyymi
Itse ostaisin ehdottomasti vahvistimen. Vahvarilla paljon suurempi merkitys ääneen. Boss Karana 50 mkii sopii budjettiisi ja tuo älyttömästi uusia ääniä. Se Yamahan kitara (ilmeisesti Pacifica? ) on oikein monipuolinen kitara, tuskin tarviit muuta jos olet vasta soiton alkuvuosilla.
- Anonyymi
Kotona soittamiseen turha hankkia isompaa vahvistinta koska vasta suurella volyymillä vahvistimista lähtee hyvä ääni.
- Anonyymi
Monet käyttävät mallintavia vehkeitä kotisoitossa. Niissä on äänet suht kohdallaan jo hiljaisilla volyymeilla.
- Anonyymi
Itse oon soitellut kotona Yamahan THR10c mallintavalla. Etuna pieni koko, mutta kaikki äänet on oikeesti erittäin laadukkaita jo pienellä volyymillä. Ulkonäkö myös nätti vahvarivalot päällä. Vaimo hyväksyi makkarin pöydällä vakiona pidettäväksi.
Haittana aika kallis hinta ns. pikku-mallintavaksi. Tai miten sen nyt ottaa, vuosia tulee kuitenkin olemaan aktiivisessa käytössä. Kyllä tuo mallinnus on vaan kehittynyt hurjasti viimeisen 10-15 aikana. Ihan eri laitteita kun nuoruuden ekat pikku-pöntöt oli.- Anonyymi
Testipenkissä: Yamaha THR5A, THR10C ja THR10X
https://kitarablogi.com/2013/03/01/testipenkissa-yamaha-thr5a-thr10c-ja-thr10x/
Tuolta voi lukea aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717