KOKINVUORENKADULTA KEHUEN ALUETTA ERITTÄIN RAUHALLISEKSI. ITSE TALOSSA ASUNEENA VOIN KERTOA,ETTÄ ASIA ON TÄYSIN PÄINVASTOIN. KATU ON POJANPOLUN KUPEESSA JOSSA KESÄÖISIN KÄY POLIISIT MUUTAMAN KERRAN YÖSSÄ. MUSIIKKI SOI LÄPI YÖN NIIN KOVAA,ETTÄ KOKO LÄHIALUE RAIKAA.
JOKU MYY ASUNTOA
10
110
Vastaukset
- Anonyymi
Pojanpolulle on laitettu asumaan maahanmuuttajia joten ei mikään ihme että tuollaista siellä on.
- Anonyymi
Tosi juttu, ja sama homma tytöntien kerrostaloissa. Pojanpolun älämölöttäjät ovat todellinen rasite kesäisin. tietysti siellä asuu muutama asiallinenkin asukki. Kaveri muutti sieltä pois, kun joutui öisin valvomaan, joten töihin lähtö meni hankalaksi.
- Anonyymi
Päihdehomojen nainnin läiske ja voihkiminen lähinnä rasittaa
- Anonyymi
Pojanpolku on hyvinkin kansainvälistä aluetta Raisiossa. Löytyy maahanmuuttajia, romaneja, Virolaisia ja Puolalaisia.
- Anonyymi
TAITAVAT OLLA POSTINJAKAJIA, KUN ÖISIN LIIKKUVAT...
- Anonyymi
Postinjakajat eivät liiku öisin vaan sanomalehtien jakajat.
- Anonyymi
Mä oon ymmärtänyt että Pojanpolku olisi rauhoittunut, mutta ehkä oon ollut sitten väärässä.
- Anonyymi
Pojanpolulla ei enää ole oikeastaan yhtään huituja vaan maahanmuuttajat siellä eniten rellestävät nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojanpolulla ei enää ole oikeastaan yhtään huituja vaan maahanmuuttajat siellä eniten rellestävät nykyään.
Ja myllyssä, keskustassa ja kuninkojalla niitä vetelehtii itäisimmiltä alueilta uralilta tyynelle valtamerelle koko mantereen koolta ja sen naapurivesistöjen saaristojen rannoilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myllyssä, keskustassa ja kuninkojalla niitä vetelehtii itäisimmiltä alueilta uralilta tyynelle valtamerelle koko mantereen koolta ja sen naapurivesistöjen saaristojen rannoilta
Ja ongelmia tuovat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913