Kultaa ja muuta ostavat. Heidän vaakansa ei täytä vaatimuksia, ja kuitista voi vain haaveilla.
Verottaja tutkii yrityksen toimintaa. Eli miettikää kahdesti ennen kuin käytte lahjoittamassa korunne hänelle.
Suomen Arvo-ostot taas Salossa
3
7235
Vastaukset
- Anonyymi
Tainnut jo mennä konkurssiin.. suomen kultahopea nimellä nykyisin
- Anonyymi
Onkohan kyseessä sama firma? Minä sain kuitin ja vaaka näytti saman kuin viereisessä kultasepänliikkeessä.🤔
- Anonyymi
SAO oli Joensuussa käymässä ja oli otettu uusi työntekijä perheyrityksen. Olin myymässä lähes 30 g 14K kultaa. Myyjä mies sanoi, että 15€g. Selitti kovasti kovasti yrityksessä nousseita kuluja!??? Sitten yhtäkkiä hän sanoi, että voikin maksaa 600 euroa eli 27€g. No, eipä saaneet korujani 14K ja 18K. Miettikää tarkkaan haluatteko oikeasti myydä enää tälle yritykselle mitään. En ainakaan minä enää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840