Gps-seuranta kännykkään?

Anonyymi

Olen 80-vuotias sepelvaltimotautia sairastava mies . Viime tammikuussa minulle tehtiin pallolaajennus ja jaksamiseni on sen jälkeen hissukseen parantunut, nyt menee 5 km. lenkki ihan tosta vaan. Vaimo on kuitenkin huolissaan jos minulle sattuu jotakin ja haluaisi olla tietoinen missä olen. Kokeiltiin tuollaista sovellusta:
https://play.google.com/store/search?q=gps seuranta&c=apps&hl=fi&gl=US
4 km. lenkillä se tallensi 3 pistettä joissa olin muka liikkunut. Olihan ne vähän sinne päin mutta tositilanteessa minua ei olisi ainakaan ihan pienellä etsinnällä löydetty. Sovellus on kuukausimaksullinen, 5,5€/kk. Ei jatkoon.
Onko jollakulla noista "koirapanta" tyylisistä gps-laitteista kokemusta? Mainosten mukaan vaikuttavat tutustumisen arvoisilta mutta onhan se hinnakas jos ei sitten toimikaan. Onhan siinä paniikkinappi lisäturvana https://shop.minifinder.com/minifinder-pico-en

8

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Eikös tuohon ole googlellakin joku systeemi, jaa sijaintisi kavereille tai vastaava...

• Anonyymi

• Anonyymi

Tuo aloituksessa mainitsemani sovellus, ensimmäinen linkki on juuri tuollainen kaverilta kaverille paikannustieto. Se vain ei minun tapauksessani toiminut kuin 30 %:sti. Voisihan toki kokeilla muitakin vastaavia josko tärppäisi. t. aloittaja

• Anonyymi

Puhelimille löytyy ilmaisia jäljityssovelluksia, joten maksullisissa palveluissa ei nähdäkseni ole järkeä. Mutta toki myös omistamallasi puhelinmallilla on merkitystä: Joidenkin puhelinten virransäästöasetukset voivat estää seurantasovellusten toiminnan.

Markkinoilla on lisäksi älykelloja, joissa on kaatumisentunnistus ja automaattinen hätäpuhelutoiminto., Eli kello osaa soittaa automaattisesti hätänumeroon, jos esimerkiksi kaadut ja menetät tajusi.

• Anonyymi

Nyt olen muutaman päivän ollut "lapsi". Laitoin puhelimiimme Google Family Link sovelluksen jossa vaimoni on "äiti" ja minä se kakara. Toimii ihan riittävällä tarkkuudella ja on ilmainen. Kiitos kaikille hyvistä vastauksista 😀😀 t. Aloittaja

• Anonyymi

TK ja sote osannee kertoa toimivista välineistä vanhuksille. Joillakin sukulaisillani on rannekkeita jotka ovat luottavia ja tarkkoja ja niiden käyttö ei maksa mitään.

• Anonyymi

mummo haluaa vahvtia ettei pappa käy teineissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      6977
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4564
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      140
      3286
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      159
      2364
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1890
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      173
      1641
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1518
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1415
    10. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      35
      1229
    Aihe