TALOISSA ASUVILLE TULEE SELVÄÄ SÄÄSTÖÄ, KUN VOI KATSELLA SUORAAN NAAPURIN TELKKUA.GRILLEJÄKIN VOI KÄYTTÄ KIMPASSA, KUN METRIN PÄÄSTÄ LÖYTYY NAAPURIN GRILLI. SIINÄ ALUEELLA ON SITÄ OMAKOTITALON VAPAUTTA.
TAMMISTONTILAN TALOT
16
695
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, siinä hermo lepää kun on omakotitalon ihana rauha.
- Anonyymi
just näin ja täällä myös joukko kuljetus kauppaan , eli ei tarvii höylää luataria punasel pensakin kunjo jotain maksaa vaikka ei liikaa ajan bemua ja hörppään kokista
- Anonyymi
Se alue vaikuttaa ihan slummilta joka ei varmasti ole kenenkään siellä asuvan mielestä kiva juttu, mutta minkäs teet kun kaupunki ahneuttaa tontteja myy.
- Anonyymi
Eivät ole kaupungin myymiä tontteja. Tontit erotettu tammiston tilasta, joten yksityisen myymiä. Aluksi yritettiin myydä tupla hinnoilla eikä kukaan ostanut. Hinnat laskettiin jotta saatiin myytyä. Mitään yksityisyytä ei tietenkään ole, enkä puhuisi omakotitalo asumisesta. Varmaan vaikea myydä eteenpäin....
- Anonyymi
Näyttää olevan samanlainen slummi alue myös Immasissa. Taloilla ei minkäänlaisia turvavälejä ole.
- Anonyymi
Immasissa on sentään naapuriturva, mutta Tammistossa ei olla sellaisesta varmaan koskaan edes kuultukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Immasissa on sentään naapuriturva, mutta Tammistossa ei olla sellaisesta varmaan koskaan edes kuultukkaan.
Asun Tammistossa ja olen kuullut naapuriturvasta.
- Anonyymi
Naapurissani katsotaan kauniita ja rohkeita joka ilta. En pidä siitä yhtään kun haluisin itse katsoa jotain ihan muuta, mutta naapuri määrää että mitä täällä katsotaan. Edit: Naapurin televisio ainoa televisio.
- Anonyymi
Hommaa naapurin telkkaan sopiva kaukosäädin ne ei paljon maksa. Mulla on kolme kaukista tohon telkkaan
- Anonyymi
RAHA SOKAISI. KOKO MAATILAN MILJÖÖ ON PILATTU. VARMAAN JOTAIN VUOKRAUSTOIMINTAA PÄÄTALOSSA ON. TOISENLAINEN OLI MEININKI SILLOIN KUN ANTTI SIELLÄ ASUI.
- Anonyymi
Kenestä Antista on nyt kysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä Antista on nyt kysymys?
no tiätty hammarberg heinä suussa
- Anonyymi
Entinen tilan omistaja joka viljeli myös peltoja. Itsekkin olin 70- luvulla purjoa nostamassa radan vieressä olevalta pellolta.
- Anonyymi
Minä en Tammistoon muuttaisi kun siellä niitä hörhöjä kuitenki pyörii viikonloppuisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en Tammistoon muuttaisi kun siellä niitä hörhöjä kuitenki pyörii viikonloppuisin.
Huidut ovat Orkonkadun ja Marjapolun asia. Eivät Tammistontilan omakotitaloalueen.
- Anonyymi
Huituilla on porttikielto Tammistontilan alueelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840