Olen rokottamoton ja suojaan itseni samalla myös muita vaikka moni väittää muuta. Käytän ffp2 maskia enkä mene ketään liian lähelle. Suurin harmini tällä hetkellä on rokotetut koska suurin osa on luopunut maskeista jne. Tiedotus asian ympärillä on turhauttavaa koska rajoituksia höylättiin niin saman tien maskit pois jne...Koronaa ei pidä väheksyä vaan kaikkien pitää viä suojautua.100% rokotuksetkaan eivät riitä vaan taudit lisääntyy kun käyttäydytään väärin. Toimintatavat ovat avainasemassa tässä kriisissä. Piikki vai järki.? Itse valitsen järjen.
Rokottamaton.
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Järki voittaa viisailla! Tyhmät valitsee piikin
- Anonyymi
Ymmärrän kummankin kannan. Pitäkää kunnosta huolta ja suojautukaa hyvin sanoo kuka ja mitä tahansa. Toiset ovat alttiimpia kuin toiset.
- Anonyymi
JUURI NÄIN .
- Anonyymi
Vihreetä henkilötunnistusta ei tarvita. Matteuksen evankeliumi:
6:24
Harva aavistaakaan kuin sitä sellaista ahdistusta sitten, sillä monikaan ei sitä tunnista edes.
Jesus is alive - Anonyymi
Joo onneksi kaikki oikea tieto koronasta löytyy sun persetuntumastasi 🤣🤪🤣
- Anonyymi
Ottakaa vitamiinit ja ulkoilmaa haistelemaan, ette tarvitse korona piikkejä. Välttäkää yleisötilaisuuksia niin hyvä tulee. Ja ennen kaikkea käyttäkää järkeä ….
- Anonyymi
Hyvä ohje.
D-vitamiinia tarvitsee talvella.
Jos ei syö paljon rasvaista kalaa, niin kannattaa ottaa jotain lisäravinnetta. - Anonyymi
Sun järkesi selvästi tulee tuben paskavideoiden vahtaamisesta 🤣🤪🤣
Vässykät vaipat kasvoilla ja piikki hihassa
- Anonyymi
rokottamattomat on kuohittava!
- Anonyymi
Älä selvitä mediaan uskova hörhö ….
- Anonyymi
Menossa taas "Lupa tartuttaa" -passilla maailmanlopun bileisiin?
- Anonyymi
Outoa huutelua heti,vaikka toinen kertoo kaikessarauhassa kuinka toimia - ja oikein hän tekee.Me myös samoin muijan kanssa.On niin vähän asioita liikkua porukoitten lähellä että varovaisuudella selviää,ilman piikkejä.
- Anonyymi
Täyttä asiaa
- Anonyymi
Varovaisuus on kaiken a ja o. Rokotepassi on todellisuudessaan juoppopassi. Kaikki täysijärkiset näkee mitä tapahtuu kun on paljon porukkaa samassa paikassa. Esim ravintolassa 24 passitoon ja sen jälkeen juop hups passillinen. Ihan älytöntä. Kuinka kuinka tälläinenkin menee läpi.? Mitä päässä liikkuu. Pian 90% rokotetut kahteen kertaan ja luvut nousee. Mikähän on syy. Ei ainakaan se tarkka rokottamaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154