Elikkä siis oon 7 luokalla ja mulla ois huomenna koulu-uinnit. Ei siin mitää muuta oo paitsi et oon todella huono uimaan. Suoritin kyllä viimevuonna sen 200m uimatestin mutta seki oli TOSI vaikee mulle. Ennen mua ei oo silleen jännittäny uimaviikot koska mun luokka oli koko ala-asteen sama ja monet muutkaan siellä ei olu kovin hyviä uimaan ja kaikki tiesi että oon huono joten ei kiinnittäny siihen huomiota. Mut nyt seiskalla luokat sekotettiin ekä kukaan muu ku 2 tyyppii tiedä tästä. Ja aina ennen ollaan uitu sellasessa altaassa missä on vieressä kaide josta voi ottaa kiinni jos tarvii mut nyt ei tuu olee ja sekös vasta pelottaa:((. Et oisko teillä mitään apuja tai muuta?
Koulu uinnit
12
227
Vastaukset
- Anonyymi
Apuja en keksi, mutta helpotukseksi sulle kuitenkin, että tuskin oot edelleenkään ainoa huonompi uimari porukassa.
Kaikki ei vaan yksinkertaisesti osaa uida kamalan hyvin.
Sitä ei tarvitse hävetä millään tavalla.- Anonyymi
Kiitti avusta kuitenkin <3
- Anonyymi
Ei tuohon voi oikein muuta sanoa, kuin että uit sen verran, mihin oma osaaminen riittää. Enempään ei voi kukaan pakottaa. 25 metrin altaassa 200m on omasta mielestäni helpompi uida, kuin 50 metrin altaassa.
- Anonyymi
Kiitti avusta <3
Älä mene. Suomessa ei tarvitse tehdä mitään, jos ei halua.
- Anonyymi
Koulussa kuitenkin tarvii. Koska opettajat.
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei voi pakottaa yläasteella uimaan. Tiedän tämän kokemuksesta, koska olin ujo ja vammainen sekä lisäksi lähes uimataidoton. Moni sen aikaisista kavereista myös skippasi jokaisen uimakerran. Opettaja pisti meidät venaamaan sinne uimahallin aaulaan sillä aikaa kun muut uivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulussakaan ei voida pakottaa uimataidotonta uimaan.
- Anonyymi
On se tärkeä taito. Kannattaa harjoittaa jos ei oikeaa estettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulussakaan ei voida pakottaa uimataidotonta uimaan.
Ei tietenkään. Hyvä jos yritettäis opettaa. Tärkeä taito koska vesialueita paljon.
- Anonyymi
Okei eli selvisin ja onneks ne syvät altaat oli varattu nii päästiin sellaselle matalammalle radalle mut viel ens viikon maanantai nii sit on tältä vuodelta ohi:)
- Anonyymi
Hyvä on ohjaajalle kertoa huolista. Teitä varten ovat ja varmasti haluavat kaikkien viihtyvän ja oppivan uimataitoa. Ei kaikessa voi olla hyvä eikä sitä tarvitse hävetä.
Jospa huolesi on jo entinen ja uimataito harjaantunut aiemmasta mikä ei ollut huono suoritus sekään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144