Koulu uinnit

Anonyymi

Elikkä siis oon 7 luokalla ja mulla ois huomenna koulu-uinnit. Ei siin mitää muuta oo paitsi et oon todella huono uimaan. Suoritin kyllä viimevuonna sen 200m uimatestin mutta seki oli TOSI vaikee mulle. Ennen mua ei oo silleen jännittäny uimaviikot koska mun luokka oli koko ala-asteen sama ja monet muutkaan siellä ei olu kovin hyviä uimaan ja kaikki tiesi että oon huono joten ei kiinnittäny siihen huomiota. Mut nyt seiskalla luokat sekotettiin ekä kukaan muu ku 2 tyyppii tiedä tästä. Ja aina ennen ollaan uitu sellasessa altaassa missä on vieressä kaide josta voi ottaa kiinni jos tarvii mut nyt ei tuu olee ja sekös vasta pelottaa:((. Et oisko teillä mitään apuja tai muuta?

12

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Apuja en keksi, mutta helpotukseksi sulle kuitenkin, että tuskin oot edelleenkään ainoa huonompi uimari porukassa.
      Kaikki ei vaan yksinkertaisesti osaa uida kamalan hyvin.
      Sitä ei tarvitse hävetä millään tavalla.

• Anonyymi

Kiitti avusta kuitenkin <3

• Anonyymi

Ei tuohon voi oikein muuta sanoa, kuin että uit sen verran, mihin oma osaaminen riittää. Enempään ei voi kukaan pakottaa. 25 metrin altaassa 200m on omasta mielestäni helpompi uida, kuin 50 metrin altaassa.

• Anonyymi

Kiitti avusta <3

• Älä mene. Suomessa ei tarvitse tehdä mitään, jos ei halua.

• Anonyymi

Koulussa kuitenkin tarvii. Koska opettajat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei voi pakottaa yläasteella uimaan. Tiedän tämän kokemuksesta, koska olin ujo ja vammainen sekä lisäksi lähes uimataidoton. Moni sen aikaisista kavereista myös skippasi jokaisen uimakerran. Opettaja pisti meidät venaamaan sinne uimahallin aaulaan sillä aikaa kun muut uivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulussakaan ei voida pakottaa uimataidotonta uimaan.

• Anonyymi

On se tärkeä taito. Kannattaa harjoittaa jos ei oikeaa estettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulussakaan ei voida pakottaa uimataidotonta uimaan.

Ei tietenkään. Hyvä jos yritettäis opettaa. Tärkeä taito koska vesialueita paljon.

• Anonyymi

Okei eli selvisin ja onneks ne syvät altaat oli varattu nii päästiin sellaselle matalammalle radalle mut viel ens viikon maanantai nii sit on tältä vuodelta ohi:)

• Anonyymi

Hyvä on ohjaajalle kertoa huolista. Teitä varten ovat ja varmasti haluavat kaikkien viihtyvän ja oppivan uimataitoa. Ei kaikessa voi olla hyvä eikä sitä tarvitse hävetä.
      Jospa huolesi on jo entinen ja uimataito harjaantunut aiemmasta mikä ei ollut huono suoritus sekään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe