Ostin varmaan 4kk sitten h&m:ästä korvakoruja. Olen nyt käyttänyt tiettyjä korviksia varmaan 3kk putkeen ja korvikset värjää korvanreijän mustaksi. Siis kun ottaa ne korut pois niin se korvanreikä on musta. Korvakoruissa ei edes ole yhtään mustaa vaan ne ovat hopean väriset. Mitä teen saadakseni korvanreikäni normaaliksi?
H&m korvakorujen jälkeen korvanreijät ovat mustat
3
575
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, selkeästi nikkeli korut. Ne mustaa. Ne taitaa olla yleisesti kiellettyjä, mut ei kai sit henkka maukalla kuitenkaan. Jos reiän ympärillä mustaa niin kokeiles paperi reijittäjällä napsauttaa reikä vähän isommax. Lähtee mustat ja mahtuu sit vähän paksumpikin kettinki.
- Anonyymi
Luultavasti väri lähtee pesemällä ja ajan kanssa pois kun käytät jatkossa esim. hopeisia korviksia.
Katso sterling hopea -sana ja korussa 925-leima.
Vaatekaupoissa myytävät korut on usein metalliseoksia ja värjäävät. - Anonyymi
H&M koruja ei ole hyvä pitää koskaan muutamaa tuntia kauempaa. Sopivat siis vain hyvin lyhyeen tilapäiseen käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748