audi a4 2014-2017

Anonyymi

Eli olen katellut 2014-2017 audi a4 1,8-2.0l TFSI koneella niin onko ne tekniikaltaan kestäviä? eli saako rahoille vastinetta vai onko niin että mieti viellä?

22

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sinulla on rahasta kiinni Audin osto, niin jätä väliin. Se on tarkoitettu meille menestyjille, eikä luusereille. Sellaiset katselkoot vaikka muutaman tonnin tollolootia, ja ajelkoot niillä yöllä, etteivät ole meidän menestyjien tientukkoina.

Audi King
      -Teiden King-

• Anonyymi

Ei kyse ollut onko rahaa, vaan saako rahalle vastinetta. Tajuatko eron ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyse ollut onko rahaa, vaan saako rahalle vastinetta. Tajuatko eron ?

Ei tolle kannata mitään sanoa eikä sen sanomisiin kannata reaoida. On täällä provoamassa ja nauttii kun saa huomiota.

• Anonyymi

Jos tarkoituksenasi on provosoida noiden koneiden öljynkulutusta, niin huolet pois. Ongelma koskee 1,8- ja 2,0-litraisia TSI- ja TFSI-moottoreita erityisesti vuosilta 2009-11.

• Anonyymi

Lapsen vilpitön usko on ihailtavaa. Täysiä paskoja ne on uudemmatkin, onneksi poistuvat liikenteestä hyvää vauhtia.

• Anonyymi

Minulla on 2017 Land of quattro-mallinen. On toiminut moitteettomasti, eikä syö öljyä,

• Anonyymi

No onneksi olkoon vaan. Tuohan on jo pienoinen lottovoitto, kun on saanut allensa konsernin kikottimen, joka ei syö öljyä lainkaan! 😄

• Anonyymi

On kestäviä ja öljyä ei syö juuri mitään eli osta pois vaa.

• Anonyymi

Jop toinen lottovoittaja ilmoittautui. Jaoitko potin tuon toisen kanssa? 😄

• Anonyymi

Kyllä saa rahoille vastinetta, itselläni on ollut vuodesta 2015 asti ei valittamista

• Anonyymi

Ei kai nyt täyspäinen osta mitään deekooweetä murheekseen

• Anonyymi

Tolla vuosmallilla suositelen kyllä ostaa, ei ole sitä öljyn kulutusta niikuin vanhemmissa

• Anonyymi

Jeps, ja eiköhän ne vanhemmatkin ole jo kaikki korjattu ja näinollen ovat moottoriltaan parempia kuin mitä auton ikä ja kilometrit kertoisi.

• Anonyymi

1,8t on myös ok valinta.

• Anonyymi

Kyllä näin on, hyvin pärjää suomen liikenteessä 150hv ei siihen tarvita 300hv että pärjää suomen liikentessä. Mulla on ollut useita audeja jotka on ollut 150hv, tekokkain auto jonka olen omistanut on ollut volvo v40 vm 2002 t4 ja ihan vakio kunnssa pidin en lähtenyt virittämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on, hyvin pärjää suomen liikenteessä 150hv ei siihen tarvita 300hv että pärjää suomen liikentessä. Mulla on ollut useita audeja jotka on ollut 150hv, tekokkain auto jonka olen omistanut on ollut volvo v40 vm 2002 t4 ja ihan vakio kunnssa pidin en lähtenyt virittämään.

1,8T:n tehot on helppo tuplata jos tulee tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1,8T:n tehot on helppo tuplata jos tulee tarvetta.

Paljonko sillä audilla saa hinata? Saa meinaan olla aika iso vene perässä että tulee 300 hevosvoimalle tarvetta.

Muuta reaalimaailman tilannetta en oikein keksi että missä teholle voi tulla oikeasti tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ok. Edellinen Audini oli 163 hv A4 Quattro. Kyllä sillä muun liikenteen mukana pysyi. Joskus voi vähän ohittaakin.

• Anonyymi

Esim volvo s60/v70 R siinä on 300hv vakiona kun vähempikin riittäis, ja esim audi rs3 siinäkin mennää yli 300hv ei tommisilla tehoilla tee suomessa yhtää mitään.

• Anonyymi

Ei kannata öljyn kulutusta on, tai jos ei haittaa nii antaa palaa vaa jos sitä rahaa on.

• Anonyymi

Pyynnistä 10-12 k€ pois remonttivaraa, niin mikä jottei.

• Anonyymi

Hyvä auto on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6524
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6003
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2278
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1986
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1829
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe