Pohdin rauhallisena syytä, miksi joidenkin vain naisten ääni aiheuttaa nopeata vihatumista heille.
Eivät kaikki naiset, mutta on tilanteita, joissa naisen puhetta ei voi kestää.
Puhe vihastuttaa äärimmilleen ja jokainen sana tuntuu kuin joku löisi.
Mietin, että ehkä nainen itse ei tahdo puhua ja on hyvin tyytymätön, mutta joutuu puhumaan silti ja tyytymättömyys haisee erittäin laajalle muille, jotka ovat läsnä.
Ehkä naisen pitää ensin rauhoittua itse ja sitten avata suuta.
Ei toisinpäin kuten nainen mahdollisesti voi kertoa, että on pakko sanoa julki asiansa.
Tilanteessa nainen puhuu tyttölapselle jotakin äänekkäästi yleisessä tilassa.
Kukaan edellinen nainen ei ärsyttänyt mutta kyseinen nuori nainen ärsytti.
Mietin syytä.
Toisinaan tapaa sellaisen henkilön, joka järjettömästi vihastuttaa ilman syytä.
Naisen ääni aiheuttaa vihaa
Anonyymi
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on sinun oma kokemuksesi, joten vastaus löytyy omasta historiastasi. Muissa ihmisissä tuo naisen ääni ei aiheuta mitään tuntemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644322Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860