Miehen kiihottumimen

Anonyymi

Olemme olleet miehen kanssa yhdessä parisen vuotta ja seksiä ollut koko sen ajan lähes päivittäin. Joskus useamman kerran päivässä. Koska seksiä on ollut paljon, ja usein minun aloitteesta myös, en ole aiemmin kiinnittänyt huomiota siihen miten mies kiihottuu. Naisena minua eniten innostaa jos näen miehen innostuvan minusta. Nyt olen kuitenkin huomannut ettei edes saunassa, miehen hieroessa rintojani, hänellä rupea seisomaan. Muutenkaan en muista yhtään kertaa kun hänellä olisi alkanut kanssasi seisomaan saunassa tai muutoin kun olen alasti, ellei mies ole jo valmiiksi kiihottunut.

Ollaan jo ihan aikuisia, ja olen tuonut asian esiin keskusteluissa. Mies sanoo että kyllä hän kiihottuu alastomasta naisvartalosta, myös minusta, eikä minun tarvitsisi olla huolissaan. Kuitenkin mietin että missä se sitten näkyy. Olen kuitenkin hieman hämmästynyt ja siksi tulin kysymään teiltä arvon ihmiset mielipiteitä asiaan.

2

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä miehen kiihottuminen on monitahoisempi juttu kuin pelkästään että kalu alkaa seistä. Teinipojilla joo, pelkkä ajatuskin saa aikaan seisokin, mutta vanhemmiten tarvitsee kosketusärsykkeen. Minusta tuossa ei ole mitään mistä tarvitsee olla huolissaan. Ja sitten, kun ikää on vielä lisää, niin saattaa olla, että verenkierto on hieman heikentynyt, jolloin kannattaa ottaa lääkkeet avuksi. Joillain naisilla on erikoinen käsitys, että lääkkeellä avustettu seisokki olisi jotenkin epäaitoa. Ei se ole, se on vain miehen ikääntymisen ikävä haittavaikutus, joka iskee toisille aiemmin, toisille myöhemmin, mutta joka on helppo kompensoida lääkkeillä.
      Vielä tuosta, kun mainitsit saunan. Saunassa pintaverenkierto tehostuu erityisesti, jolloin veren virtaus kalussa saattaa jäädä kakkoseksi. Sen takia erityisesti seisokkia saunassa pidän huonona merkkinä kiihottumisesta. Parempi on esimerkiksi riisuuntumisvaihe, kun olette menossa saunaan ja otat vaatteita pois ja samalla vähän pyllistelet tms..

• Anonyymi

Olemme olleet aviossa yli 50 vuotta ja minun kiihottumiseni vaatii ikäluokkani vaimolta aktiivisuutta. Pelkkä läsnäolo ei sytytä.
      Määrätietoinen dominaleikki tehoaa aina.

Aikanaan, parin aviovuoden jälkeen innokkeeksi riitti pelkkä toimettomuus.
      Rahtilaivalla Saksasta Suomeen oli riittävän tapahtumaköyhää. Muutama kerta parin tunnin välein niin vaimoni ei kieltäytynyt mutta alkoi purnaamaan. Tietenkin kunnioitin hänen mielipidettään.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4322
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1132
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe