Moro olen hakenut ja ettinyt töitä, mutta en ole löytänyt töitä rakennusalalla mutta en luovuta joten jatkan etsimistä teen kaikkea että saan rakennusalaan liittyvää työtä.
Niin olen 16v opiskelen ammattikoulussa jo melkein n.2v (kesään mennessä). Olen ahkera, ketterä, hyvän kuntoinen, kiltti poika. Osaan remontoida, korjata, siivota ja vähän kaikkea muutakin. Ottakaa yhteyttä jos etsitte reipasta ihmistä apuu. Olen nipea rakentamaan ja jälki on erittäin hyvä olen opettajan mielestä ahkerin oppila.
etsin rakennusalan töitä
Anonyymi
1
62
Vastaukset
- Anonyymi
Opiskele joku venäjän tai muun bulgarian kieli ja hanki suhteita. Jos suostut tekemään töitä nälkäpalkalla niin joku saattaa ottaa sinut töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767