Olen käyttänyt tietokoneita 40 vuotta, ja vain tyhmentynyt

Anonyymi

Nuorena harrastin kaikenlaista. Näpertelin, askartelin ja liikuin luonnossa. Pelattiin ikätovereiden kanssa joukkuepelejä.

Sitten hommattiin tietokone.

Se oli virhe. Sen jälkeen olen vain näpytellyt niitä. Viimeinen sinetti oli internet, joka ulkoisti ajattelun lopullisesti.

Olen melkein sitä mieltä, että tietokoneet pitää räjäyttää, koska ne uuvuttavat ihmisen. Uudenvuoden lupauksena ajattelin lopettaa tietokoneen käyttämisen arkipäivinä.

14

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta joka sana. Itsekin aloin löytää vain huonoja puolia itsestäni heti tietokoneen oston jälkeen. On täysin epänormaalia "keskustella" kirjaimilla toisten ihmisten kanssa. Jää kaikki kasvojen ilmeet, sanojen painonnat ja ylipäätään koko inhimillisyys pois. Ei ihmistä ole luotu kommunikoimaan kirjaimilla ja muilla fonteilla, koska tunteet jäävät silloin pois ja ihminen jos kuka, on tunne-eläin.

• Joo tietokone on se syy, ei se, että lähes kuusikymppisenä olet erilainen kuin teininä.

• Anonyymi

Persu ja homo, outo yhdistelmä!

• Anonyymi

Itse tein päätöksen etten älypuhelinta hanki kun kylillä katselee ympärillensä niin kaikki vain räpläävät niitä joka paikassa , en ymmärrä miksi tiirata pientä ruutua , näkö ongelmia varmasti tulee vanhemmiten ja liikuntakin vähenee .

• Anonyymi

Kotikoneen tarkoitushan on tehdä käyttäjistä kuuliaisia zombeja. Kaikki työt, jotka virkailijat ennen teki palveluna teetetään nyt internet orjilla.

• Anonyymi

Vai seniilejä paappoja!

• Anonyymi

Ihmisen elinkaaren huippu osuu siihen n. 25 ikävuoden paikkeille, sen jälkeen kaikki on pelkkää alamäkeä. Toki jatkuva liiallinen tietokoneiden yms. räpläily voi etenkin fyysistä rapautumista jouduttaa, joka taas heijastuu henkiselle puolelle...

• Anonyymi

Ja linuksin raplaaminen johtaa aivoleikkaukseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Windows vie potenssin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja linuksin raplaaminen johtaa aivoleikkaukseen"

Siihen näkemykseen on helppo yhtyä. Riittää vain kun vilkaisee ylläolevia lyhyitä viestejä tuolla muiden viestien väleissä.

• Anonyymi

Pil Keits kertoi minulle, että Windows 3.11. oli paras käyttos koskaan :=0

• Anonyymi

Käyttis siis.

• Anonyymi

Pääsi sillä nettiin ensimmäisenä Windowsina.

• Anonyymi

Myös hyviä puolia tietokoneista.
      Me eläkeläiset, monet rullatuoleissa jne.. aivotoiminta on kivaa kun voi pelata pelejä jotka vaatii ratkaisuja. Ei rappeudu jos ei ole mitään pähkinää purtavaksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      170
      5425
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      160
      1297
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      22
      1048
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe