Xbox (360?) yksinpeli, minun muistaakseni Tiki aiheinen peli joka alkaa "introlla" jossa jotain Tiki ukkeleita on jutskailemassa jossain luolassa ja kertoo pelin tarinaa seinä maalauksin. Peli muistaakseni on 2d (lukuunottamatta pelin alku introa) ja pelissä pitää pelastaa kavereita/kansalaisia jostain "vankilasta". Pelissä on hirviöitä/vartijoita ja mun muistaakseni päähenkilö sai joskus itsensä eri väriseksi joka teki eri asioita ja sai eri hirviöitä/vartijoita voitettua (sininen, punainen ja vihreä) jotka tarkoittavat (jää, laava, kasvit?) muistaakseni pelissä oli joku patsas joka antoi neuvoja pelin kulkuun kun tämän luokse pääsi. Peli oli englanniksi ja tämän takia silloin vaikea pelattava kun englantia en osannut. Harmittaa kun viimeksi kun peliä olen pelannut olen ollut aika pieni niin muistan pelistä vain muutamia kuvia ja suunnilleen pelin kulun, nimeä en millään saa mieleen. Auttakaa! Peli ollut mielessäni monta viikkoa ja monesti aamulla yritän etsiä Googlesta mutta en löydä.
Muistaako kukaan mikä peli kyseessä, en löydä itse mistään vaikka kuinka googletan.
Anonyymi
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Postit hyvä kysymyksen, ollaan perheen kanssa mietitty täysin samaa, mutta siitä huolimatta ei kukaan muista nimeä! :(
- Anonyymi
Peli löyty!! Pelin nimi "Ancients of ooga"
- Anonyymi
Parilla eurolla sais ostettua https://marketplace.xbox.com/fi-FI/Product/Ancients-of-Ooga/66acd000-77fe-1000-9115-d8025841095e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738