Eli mulla on luonnokiharat hiukset eikä ne tahdo enää kihartua. Pienenä mulla oli oiken "käkkärät" kiharat mutta nykyyä ne ei taho kihartua millään. Se on surullista koska suorat hiukset ei sovi mulle yhtään.
Toiseksi en tiedä yhtään mitä tuotteita kannattaa käyttää ja mitä ei, joten vinkkejä otetaan ilomielin vastaan.
Sitten vielä se että monessa paikassa mistä yritän ettiä tietoo sanotaan että pese harvoi tai pese hiukset vaikka kerran viikossa. Ja mulle tämän toteuttaminen on erittäin hankalaa, koska mulla koulussa viis tuntia liikka lisäksi vapaa-ajan liikunta. Tämän takia olen pessyt hiukset tiistaina, torstaina, perjantaina ja lauantaina tai sunnuntaina. Mua ällötää jos en pese niitä joten pesen niitä siis aika usein.
Tarvttisin kiiresti apua koska meinaan räjähtää kun joudun kattoa tätä tukkapehkoa
Kiharat hiukset
Anonyymi
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010