Ajattelin ostaa uuden moottoripyörän vanhan tilalle ja luulen että päädyn pieneen 125 kuutioiseen koska vauhtia en kaipaa ja nykyiselläkin ajan maksimissaan 80kmh.
Kiihtyvyydellä ei ole väliä. Mitä tuollaisessa on vakuutukset aikuiselle? Olen siinä käsityksessä että kevytmoottoripyörissä on todella suuret vakuutukset. Nykyisessä 500 kuutioisessani ne on muutaman satasen osakaskon kanssa.
Kevytmoottoripyörän vakuutukset aikuiselle?
4
645
Vastaukset
- Anonyymi
ATK-laitteella internettiin.
Sieltä Google auki ja hakukentään "vakuutuslaskuri".
Jos ei vielä ole ajoneuvoa, niin nettimotosta etsii samanlaisen rekkarin. - Anonyymi
Yleisesti siis. Eihän sitä tiedä kuin kysymällä vakuutusyhtiöstä. Haluaisin siis kokemuksia tai muuta yleistä keskustelua.
- Anonyymi
100-2000€. Hinta riippuu esim. kaikesta, eli menet nyt jonkun vakuutusyhtiön sivulle ja syötät sinne haluamasi ajoneuvon rekkarin ja se toivottavasti näyttää hinnan sulle.
- Anonyymi
Vakuutukset kannataa kilpailuttaa. Niissä on isoja eroja ja säästää satasia. Itse maksan vajaan satasen puolen vuoden ajoista 1000 cc Bemarilla. Tosin bonuksia 80%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787