Hyvä neuvo palstalaisille, koskien höpölöpsiä!

Anonyymi

Höpölöpsis, on pelkkä kiusantekijä, älkää kommentoiko hänen kanssaan.
Hänessä ei ole muuta kuin suuret puheet....raamatuntuntija kehuu olevansa
Kun niitä puheita koetellaan, tulee kaikkea muuta mikä ei liity asiaan.!

8

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyypillinen kommentti hopealle jääneeltä. Olen sinulle liian kova pala, koska pystyn antamaan oikeat vastaukset "oikeiden vastausten" sijaan.

Vaikka lupasinkin vähentää työskentelyni, nyt on lähdettävä hommiin. Palaan vastaamaan hölmöilyihisi myöhemmin.

• Anonyymi

Hopealle????
        Olet hopealla niin kauan aikaa kun vastaat kysymyksiin, joita sinulle on esitetty eri aloituksissa.
        Älä vastaa, jos et kykene muuhun selittelyyn!

• Anonyymi kirjoitti:

Hopealle????
        Olet hopealla niin kauan aikaa kun vastaat kysymyksiin, joita sinulle on esitetty eri aloituksissa.
        Älä vastaa, jos et kykene muuhun selittelyyn!

Olen vastannut kaikkiin. Se, että sinulle kelpaisi vain hallintoneuvostosi muotoilema vastaus on sinun häpeäsi, ei minun.

Älä murehdi, hopea on ihan hyvä tila, vaikka kahden osanottajan kilpailussa sen saavuttaminen ei kovin paljoa vaadi...

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Olen vastannut kaikkiin. Se, että sinulle kelpaisi vain hallintoneuvostosi muotoilema vastaus on sinun häpeäsi, ei minun.

Älä murehdi, hopea on ihan hyvä tila, vaikka kahden osanottajan kilpailussa sen saavuttaminen ei kovin paljoa vaadi...

Et ole vastannut yhteen tällä palstalla oleviin kysymyksiin, koskien Raamattua ja raamatun eri kirjeitä.
        Kaikkea muuta soopaa tulee

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole vastannut yhteen tällä palstalla oleviin kysymyksiin, koskien Raamattua ja raamatun eri kirjeitä.
        Kaikkea muuta soopaa tulee

Olen vastannut sekä perusteellisesti että lyhyesti, mutta sinä odotat hallintoneuvoston vastauksia MINULTA. Ne sinä saat antaa ihan itse, jos et pelkää, että niille naurettaisiin kuten hallintoneuvoston muille jutuille ja oppimuutoksille. Huvittavia ovat mm. muutokset koskien 144 000 henkeä. Äkkiä muistellen sitä on jouduttu muuttamaan jo ainakin kaksi kertaa! Eikö se ole melkoisen noloa? Eikö ole hankalaa, kun teidät on ohjelmoitu uskomaan tietyt selitykset ja opit ja sitten ne ykskaks muuttuvatkin hallintoneuvoston päätöksillä.

Kun keskustelin jehnujen kanssa, he vakuuttivat, että harmagedonin tullessa on hengissä vuonna 1914 eläneitä ihmisiä. Luonnollisesti sekin meni perseelleen, joten hallintoneuvoston piti taas kerran muuttaa oppia! Se tehtiin jo hyvissä ajoin eikä jääty odottamaan, että se viimeinen tuona vuonna syntynyt kuolee. Se olisi ollut liian noloa.

Mormonit eivät myönnä muuttavansa oppejaan, mutta noloa on sekin, kun mm. pikkutyttöjen moninaintioppi ei ole muuttunut, mutta se ei ole toistaiSEKSI voimassa.

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Olen vastannut sekä perusteellisesti että lyhyesti, mutta sinä odotat hallintoneuvoston vastauksia MINULTA. Ne sinä saat antaa ihan itse, jos et pelkää, että niille naurettaisiin kuten hallintoneuvoston muille jutuille ja oppimuutoksille. Huvittavia ovat mm. muutokset koskien 144 000 henkeä. Äkkiä muistellen sitä on jouduttu muuttamaan jo ainakin kaksi kertaa! Eikö se ole melkoisen noloa? Eikö ole hankalaa, kun teidät on ohjelmoitu uskomaan tietyt selitykset ja opit ja sitten ne ykskaks muuttuvatkin hallintoneuvoston päätöksillä.

Kun keskustelin jehnujen kanssa, he vakuuttivat, että harmagedonin tullessa on hengissä vuonna 1914 eläneitä ihmisiä. Luonnollisesti sekin meni perseelleen, joten hallintoneuvoston piti taas kerran muuttaa oppia! Se tehtiin jo hyvissä ajoin eikä jääty odottamaan, että se viimeinen tuona vuonna syntynyt kuolee. Se olisi ollut liian noloa.

Mormonit eivät myönnä muuttavansa oppejaan, mutta noloa on sekin, kun mm. pikkutyttöjen moninaintioppi ei ole muuttunut, mutta se ei ole toistaiSEKSI voimassa.

Ja taas tuota hallintoneuvostoa?????

Mikset Jehovan todistajien palstalle, koska olet siitä niin tietäväinen!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja taas tuota hallintoneuvostoa?????

Mikset Jehovan todistajien palstalle, koska olet siitä niin tietäväinen!

Mikset sinä mene sinne omiesi pariin? Miksi roikut mormonismipalstalla kun et käsittele mormonismia?

Oliko viestini taas liian kiusallinen sinulle?

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Mikset sinä mene sinne omiesi pariin? Miksi roikut mormonismipalstalla kun et käsittele mormonismia?

Oliko viestini taas liian kiusallinen sinulle?

Mikset vastaa kysymyksiin joita sinulta on kysytty, koskien Raamattua.
        Miksi puhut Jehovan todistajuudesta mormonien palstalla?
        Miksi sinulle on kiusallista vastata kysymyksiin, jotka koskee Raamattua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5627
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      574
      2092
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1154
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1003
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      56
      895
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe