Jatkuva maalittaminen vie sinut lopulta pakkohoitoon...
Höpölöpsis on vienyt jonkun hulluuden partaalle
7
119
Vastaukset
En voi mitään, mutta itse hän aloitti.
- Anonyymi
Älä välitä tuosta tietämättömästä harhauskovaisesta, Jumalan polulta eksynyt löytää sinne joskus takaisin
- Anonyymi
Aloitin ja jatkan niin kauan aikaa, kun tulee oikeat vastaukset palstalla esitettyihin kysymyksiin.
Olet erinomainen Raamatuntuntija omien sanojesi mukaan, miksi et vastaa niihin, niin asia on sillä selvä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä tuosta tietämättömästä harhauskovaisesta, Jumalan polulta eksynyt löytää sinne joskus takaisin
Mikä on oikea Jumalan polku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kuulet Jumalan kutsun löydät lopulta polunkin
- Anonyymi
Mitä oloenh aloittanut???
Olen koko ajan vedonnut siihen mitä itse kehut itsestäsi
Ei ole vastata omiin huutoihin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea kysymys on mitä Jumala haluaa meiltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768