Moi, mulla on pikku pulma. Oon nyt kaks kuukautta ollu yhen kivan pojan kaa (oon siis tyttö). Nähdään toisiamme melkein päivittäin. Viime aikoina mulla on tullu halu mennä sänkyyn sen kaa. Kerran ehdotin sitä mut hän sanoi että on viel liian aikaista. Ollaan molemmat 15v. Pitäskö mun vaan ootella vai mitä?
tyttö pulassa
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kysymään NuortenExitistä.
- Anonyymi
ei kannata olla liian hyökkäävä samanikäisten poikien kanssa koska ne kehittyy usein vähä myöhemmin....olisitko ite voinut olla valmis kaksi vuotta sitten ?
yritä ymmärtää...pojat juokssee karkuun jos joku käy liiian päälle.... ite juoksin ainakin tuossa iässä vaikka muuten olisin halunnut tehdä toisin.- Anonyymi
Sä oot se sama pappa jonka mielestä opettajien pitää kosketella lapsia. Ei sinun neuvot kyllä ole enää missään nykyajassa.
Kannattaa odottaa että kumppani on itse valmis siihen. Jos kyselet paljon että voiko panna niin se alkaa todennäkösesti painostamaan sun kumppania. Se saattaa kiirehtii asiaa ja jos panetteki ennen ku se on ite valmis ni se kokemus saattaa olla epämukava sun kumppania kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854