Hehkulanka polttimo ja tyhjäkäynnillä n5v ac himmeää valoa ja kierroksilla hiukan nousee AC jännite. Toimiiko suoraan led työvalot ihan pienimmät teholtaan n10W luokkaa ? Vai vaatiiko tasasuuntaus diodisillan?
esimerkiksi tuon tyylinen ja max teho 2A.
Tuskin sieltä edes paljon tehoa tuleekaan eikä tarvitse.
https://www.digikey.fi/en/products/detail/comchip-technology/KBPC3506-G/2214438?utm_adgroup=General&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Smart Shopping_Product_Zombie SKU&utm_term=&productid=2214438&gclid=EAIaIQobChMI04yBqsjW9QIV1AWiAx3uDQF5EAQYBCABEgKTJvD_BwE
Sammunee led tyhjäkäynnillä muta eipä haittaa ja itse led valo on ilmoituksen mukaan 9-32v saattaa toimia jo pienemmälläkin kuin 9v .
Aivan otsalamppu on keksitty kyllä mutta saisi tuo lingon valokin olla nykyajassa.
Lumilinko AC valot lediksi muutos ongelmaa
Anonyymi
4
373
Vastaukset
- Anonyymi
LED-valot tarvitsevat tasasähköä..
- Anonyymi
Osta traktori!
- Anonyymi
Tasavirtaa tarvitsee eli dc, ei toimi ledit ac. Dc-lläkin pitää osata laittaa johdot oikein päin.
- Anonyymi
Tuota itse kelkkaan olen pähkäillyt ja yhden ledivalon jo rikkoneena. Vaatii toki tasasuuntaajan, muuten menee rikki dc-valo. Minulla niitä suuntaajia on kaksikin erillaista. Skootterissa sama valo toimii ok. Samankaltaiset ovat myös tasasuuntaajat, ne on skootteriin. Valo kyllä tulee ja ei pala, siis posaha, mutta kovasti välkkyy.
Täytyy ilmeisesti laittaa mopedista akku, taikka hankkia konkkia väliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757