Vellikellooni tuli asialliselta tuntuva kysymys, minkälainen mies kätkeytyy ruusun ja silmien taa. Kirjoitin siihen myös asiallisen vastauksen, mutta kun lähetin vastaukseni, kysymys olikin poistettu.
Siksi julkaisen vastaukseni uutena aloituksena. Siis:
Lähestyn 80 ikävuotta. Sain pahan aivoverenvuodon noin 15 vuotta sitten, enkä ole siitä lahtien pystynyt kuin kirjoittamaan vasemman käden yhdellä sormella.
Olen elänyt suloistakin suloisemman vaimoni kanssa jo yli 50 vuotta. Herttainen, jaksoi kestää myös syvenevän ja erittäin pahan alkoholismini, josta olen tosin ollut kuivilla jo yli 40 vuotta. Kärsin edelleen alkoholisteille ominaisesta voimakkaasta ja hoitoresistentistä ahdistuneisuudesta.
Yliopistossa jatkoin kuiville päästyäni opintojani ja suoritin kaksi maisterintutkintoa, kummatkin sivulaudaturein. Sivuopintoja on noin kymmenen opintokokonaisuuden verran. Erityisesti diggaan LUONNONTIETEELLISTÄ maailmankatsomusta.
Lapsuuteni oli erityisen kammottava, kun jouduin isärovastin silmittömän ja sydämettömän pahoinpitelyn uhriksi. Hakkasi minua USEIN mielipuolisesti milloin milläkin esineellä, jonka käteensä sai. Koin silloin JATKUVAA kauhua. Alkoholismin takana tietysti näen geeniperimän, enkä lapsuuden kauhukokemuksia.
Olen vapaamielinen, ja myös seksiasioissa, mutta erityissuuntauksiin en tunne vetoa. Käsitykseni seksistä tullee parhaiten esille kirjoittamistani novelleista, joita olen julkaissut samalla nikilläni Seksinovellit-palstalla. 🌹👀
VASTAUS kysymykseen ruusun ja silmien takana olevasta miehestä
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081