Mikä tuo valkoinen rivitalo on kirkon kupeessa? Epämääräisen näköistä jengiä pihalla tupakalla ja kaljalla . Kenties jonkun uuden prätkä jengin kerhotilat?
Valkoinen rivitalo
9
1341
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se ole Maskun sosiaalitoimen vuokrakohde johon majoitetaan vaikeasti asutettavia.
- Anonyymi
Siellä asuu porukkaa jotka eivät pärjää normaaleissa asuntaloissa vaan tarvitsevat tukiasumista.
- Anonyymi
K-marketissa nuo asukkaat usein käy, mutta ikinä en ole nähnyt niiden olutta ostavan..
- Anonyymi
Eilen 2 ukkoa istui pyörätuolissa siinä päätytalolla ja joivat olutta. Toisella punainen sähkö invamopo ja toisella perus käsipeli.
- Anonyymi
Luukkaan palveluskodista on nyt varmaan kysymys jos kerran pyörätuoleja oot nähnyt.
- Anonyymi
Jetrax asui niissä taloissa aikoinaan.
- Anonyymi
Eivät he mitään juoppoja siellä ole vaan henkilöitä jotka tarvitsevat apua arjessa pärjäämiseen.
- Anonyymi
Kuka tää Jetrax oikein on? Oon joskus lukenut murha infosta että olisi joku vähän isompi tekijä.
- Anonyymi
Kahdeksankymmenluvulla suoritti kuuluisaksi tulleen Rivieran murhan tavalla josta en ala sen enempää kertomaan. Tämän jälkeen piileskeli poliisia yksityiasunnossaan jossa otti pattivangikseen silloisen tyttöystävänsä. Pidätyksen yhteydessä tehtiin asuntoon rynnäkkö ja syntyi tulitaistelu jossa tyttöystävä loukkaantui vakavasti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717