Mistä kulkee piuhat takavaloille Fiat Ducato dethleffissä vm. 2006
Piuhojen reitti?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä? Mahtaako me mennä jossain rungon alla?
- Anonyymi
Navin kautta.
- Anonyymi
Menevät edestä taakse ja sieltä valoille
- Anonyymi
Kyllä Fiatissa on langattomana
- Anonyymi
Fiat Ducato deathelvetf
- Anonyymi
Piti selvittää ihan itse. Nyt tiedän.
- Anonyymi
Kaikkien pakettiautojen valopiuhat menee katon nurkassa taaksi joko kuskin tai apparin puolelta. Sietä helpoin vetää ne ilman pujottelua valmistuksessa.
- Anonyymi
Eipä muuten mene katon rajassa minun Fiat Ducato 2006 vuosimallin matkailuautossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä muuten mene katon rajassa minun Fiat Ducato 2006 vuosimallin matkailuautossa.
Kaipa siellä on niitä sulakerasioita, oikeastaan useampiakin.
Sieltäpä voi si aloittaa jäljityksen kohti takavaloja.
- Anonyymi
Herraa kusetetaan joka mutkassa. Tyhmyydestä sakotetaan. Minun 3.0 litrasessa Fiiussa toimii valot etänä , ilman piuhoja
- Anonyymi
Mulla menee piuhat taakse rungon alla.
- Anonyymi
1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
- Anonyymi
Niin ja käväisin vielä kysymässä sieltä samaiselta korjaamolta sitä sulaketta, kun siinä on varaosapuoti samassa. Tiskin takana oli myös se sama huoltomies, joka ei muistanut missä sulakkeen paikka on, tunnisti kyllä heti mistä osasta oli kysymys. Vaikutti ukko jotenkin jurolta, murahti ei ole hyllyssä, mutta tilaamalla saadaan huomiseksi. Tilasin 2.kpl., mutta eri firmasta, en uskaltanut REIJON DIESELILTÄ tilata, kun pelotti niin vietävästi että jos ne eivä muista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja käväisin vielä kysymässä sieltä samaiselta korjaamolta sitä sulaketta, kun siinä on varaosapuoti samassa. Tiskin takana oli myös se sama huoltomies, joka ei muistanut missä sulakkeen paikka on, tunnisti kyllä heti mistä osasta oli kysymys. Vaikutti ukko jotenkin jurolta, murahti ei ole hyllyssä, mutta tilaamalla saadaan huomiseksi. Tilasin 2.kpl., mutta eri firmasta, en uskaltanut REIJON DIESELILTÄ tilata, kun pelotti niin vietävästi että jos ne eivä muista!
Aina Savolaista kusetetaan kaupoissa.
- Anonyymi
Onko tuo 1780km trippimittarin näyttämä?
- Anonyymi
Mulla sökähti fiiatista laturi, kävelin varaosakiikkeeseen ja kydyin onko hyllyssä fiiatin laturia. Myyjä kolisteli hyllyjen välissä ja huusi että ei oo laturia mutta startti löytyy. Ostin sitten startin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797