Hei!!
Olin yrittäjä muutama vuotaa. mutta yritys meni konkurssi!! mulla on velka noin 10000€, löysin työpaikka ja aloitan ensikuussa! mitä pitää tehdä jos halua puhdista nimi ja luottotiedot!!!?
Onko tässä kuka osaa auttaa minulla järjestelmä velkaan asia!!! mistä aloittaa ja mitä tehdä ensi!!!?
T. Martino
Ulosotto mustanini
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Kun alat saamaan töistä palkkaa, palkanlaskija tilittää osan palkasta ulosottoon niin kauan, kunnes velkasaldo on 0€.
Luottotiedot puhdistuvat kun merkintöjen poistumistiet koittaa, 2-4vuotta merkintöjen rekisteröimisestä. Voit tarkastaa merkintöjen poistumispäivän Asiakastiedosta ja Bisnodesta, kerran vuodessa saa tarkistaa ilmaiseksi, muutoin maksaa.
Merkinnät voivat poistua rekisteristä ennen kuin itse ulosotto päättyy, riippuu täysin siitä, milloin merkinnät on tulleet. Jos palkan ulosmittaus kestää yli kaksi vuotta, tulee luottotietoihin uusi merkintä pitkäkestoisesta ulosmittauksesta, ja tämä merkintä taas pidentää viimeisen merkinnän kestoa.- Anonyymi
Jos aloittaja maksaa ulosottoon nyt vuoden, vuonna 2023 jos uusi laki menee läpi, voi sitten tilittää lopun. Ja samalla (2kk viive?) on puhdas rekisteri.
Näin olen itse ajatellut toimia. Nyt maksan vain välttämättömän, jatkan elämääni, ja kun laki on voimassa, maksan koko velkasaldon pois kiinteistön myynnillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777