pilluni on nyt teidän puolikahteen asti...sinä tiet aloituksen...laitanko sormen pilluuni vai en?
Hei panokaverit minne katositte....
19
1290
Vastaukset
- Anonyymi
Haluisin nuolla sun pimppiäsi
Minä haluasin sun kyrpää nuolla ja terskaa....imaista sen suuhuni....hyväillä kielellä terskan päätä...antaa kädellä vauhtia kyrvällesi kädellä...Haluatko että laitan sormet pilluun?
- Anonyymi
Laita sormi pilluun märkä naussitaan 56v mies
En mihinkään olen tässä....etki aikaa panna sormilla...ei kun menoksi sitten vain....montako laitan ensin? Aloittaja ehdottaa kuinka monta laita sisään pilluuni?
- Anonyymi
Laita kynttilä sisään. Sellainen pitkä!
Kynttilä ei ole niin kapeaa kynttilää....sormia kyllä löytyy...terottamaton lyijykynä kyllä löytyy...käykö sellainen?
- Anonyymi
se olis ihanaa.haluutko että runkkaan
kyrpää samalla ja hieron rintojas ja imen rintojas.tekstaile 0405493186Kyllä haluasin tyydyttää runkkaamalla sinun myrpää.....Kun hierot mun ryntäitä ja imet niitä...samalla runkkaan omaa pilluani....
- Anonyymi
Titanic2 kirjoitti:
Tässä on minun numero 0458000761
Maistuuko päivä runkut
- Anonyymi
Laita sormi pilluun 56v mies whatsapp 0409320389
- Anonyymi
vieläkö kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121