Mulle lauletaan netissä!

Anonyymi

10

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ne kyllä mua huoli sinne, vaikka olenkin kivipohjaan tippunut. Ei tuossa videossa ole kuin naisia.

• Anonyymi

2011 vuonna siis menin naimisiin. Erosimme 2013 joten kohta tulee 10 täyteen. Siistiä! Tätä sekoilua ei lopeteta ikinä!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sinä...syntinen..😁😁😄!

Ryötti.

• Anonyymi

Miksi niän kommentoit? En minä ole syntinen, koska Jumalakin on vain mielikuvitusta. Olen kerran kuollut, joten tiedän totuuden ja harhan eron.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi niän kommentoit? En minä ole syntinen, koska Jumalakin on vain mielikuvitusta. Olen kerran kuollut, joten tiedän totuuden ja harhan eron.

Tervetuloa kuolleiden kerhoon. Meitä on yllättävän paljon ihan Suomessa. Mutta onneksi aivot elävät vielä kuoleman jälkeen noin 7 minuutttia, joten elvytys on nykyaikana mahdollista.

Itsehän kuolin itseaiheutetussa mönkijäturmassa keskellä metsää. Onneksi oli joku juuri samaan aikaan taluttamassa koiraansa ja koira oli kiskonut taluttajansa minua kohti.

Ambulansissa oli kuulemma sydän pysähtynyt 2 kertaa. Pyh, pikkujuttuja.

• Tiedän kuka olet.😁 Kiitoksia **** huomion osoituksesta .

• Niin. Minähän (aloittaja) olen petetty, jätetty, kuollut ja karannut. Ei siinä, mutta vähän hauskempaa tähän synkkyyteen:

Tuolla parkkipaikalla on jonkun auto, jolla ei ole ajettu koko talvena. Hauskan näköinen kinos siinä päällä. Jos tulee äkilähtö johonkin, niin lasien raaputtelussa saattaa mennä tovi, jos toinenkin.

Toisaalta rekisterinumeroa ei näy, jotta voisi käydä katsomassa onko kyseisen auton omistaja edes elävien kirjoissa.

Löytyykö kohta jälleen muumio omasta yksiöstään? Elämme jännittäviä aikoja. Toivottavasti tulee maailmansota3, jotta ei tarvitse murehtia joutavaa. Minäkin murehdin kovasti, kun pakaste-vihannespussista tipahti herne lattialle.

• Vihaan hiljaisuutta. Lisää pellepersuja mölisemään.

• Anonyymi

Öö.. Olet aika pelottavan oloinen. Jos vaihat kuvaksesi jonkun Pokemonin, niin kyllä täällä juttelukin. Itse järkytyin naisystäväsi kuoleman tavasta. No mut jotain kevyempää tähän päälle. Käytkö itse raveissa, vain naisen hevosiako siellä oli juoksemassa, vai merenranta ja satakielilehto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5263
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2595
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2202
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      147
      1239
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1213
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      972
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      119
      913
    Aihe