Petri Nygård ja Susanna Laine

Anonyymi

Miten noinkin fiksuna pidetty nainen voi seurustella tuollaisen ääliön kanssa. Petri Nygård hokee julkisuudessa vain panemisesta, onko teini vaihe jäänyt päälle? Hyi millainen yököttävä ääliö. Nähtävästi panee hyvin kun Susanna viihtyy kainalossa.

Susanna, sun arvostus lähti laskuun. Taidat olla aito blondi.

11

2366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Petri on pillumagneetti, ainakin kehuu olevansa. Mikä sitten on totuus.

• Anonyymi

Petrin musa on roskaa kuten hän on itse sanonut.

• Anonyymi

Turhaa tuomita ketään ,sulla ja mulla ym muillakin on ollut panosuhteita,miksei julkisuuden ihmisilläkin? ketä kiinnostaa.

• Anonyymi

Sä et taida huutaa niistä lehtien palstoilla.

• Anonyymi

Mistäs tietää mikä yhdistää! On olemassa julkkis persoona. Yksityisenä ihan muuta .

• Anonyymi

Ehkäpä hän ei fiksu olekaan. Ällöttävä mies kyllä on tuo hänen ihastuksensa.

• Anonyymi

Eipä tuo susanna nyt mikään kovin viisas ja välkky ole yksi tyrkyimmistä nais julkuista suomessa ....kun suhde aikanaan petrin kanssa päättyy voi olla että jostakin ilmestyy muutamia meheviä kotivideoita jakoon joissa suski näyttää todellisen osaamisensa

• Anonyymi

Eikös suski yhtäkkiä tehnyt juuri tänä vuonna kovan tilin taitaa olla maksettu suhde

• Anonyymi

Sun mielestä siis esiintyvä taiteilija ei voi vetää lavalla roolia, jolla tienaa rahaa 😆😅🤦🏼‍♀️ . Jestas, johan se on monessa haastiksessa puhunut, että huomasi, että pervous myy ja siksi teki siitä uran. Eli suomeksi, harvoin artisti on omaitsensä lavalla. Ois ihana lukea somepäivityksiä tästä pariskunnasta 😍, mut harmi ettei oo edes yhteiskuvia.

• Anonyymi

Lume keissi.

• Anonyymi

Ei se ole niin fiksu kuin annetaan ymmärtää työ narkomaani ,kun änkeää joka paikkaan ja joo jaksaa tosiaan painaa kun joka aamu nielaisee petrin proteiini mällit aamiaiseksi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe