Olisko nainen mukavaa

Anonyymi

kun mies ilmestyisi yllättäen ovesi taakse ja tulisi kylään mukanaan laatikollinen kaljaa sipisipussi sekä makkarapaketti ja sinappia

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt maistuisi kyllä. :D

• Anonyymi

Katsoisitte jonkun eroottisen elokuvan

• Anonyymi

Makkarapaketin ja sinapin huolin. Jäät pihalle laatikon kanssa. Tänne ei kaljalaatikoita laahattu eikä laahata. Joten soronoo!!

• Anonyymi

Rentoutuisit kun joisit maukasta mallas juomaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rentoutuisit kun joisit maukasta mallas juomaa

Oletko oikeasti noin rentouttava kuin kuvailet.
        Että mistä voisit saada itkupotkuraivarit?

• Ällös nyt. Edesmennyt naisystäväni oli kovinkin absolutisti. Sitten soitti minulle ja pyysi tuomaan laatikon. Koko laatikko meni yhdessä illassa.

Kysyin seuraavana päivänä, että tuonko toisenkin? Hän sanoi, että kyllä...

• Anonyymi

Laavulle retkeilemään siitä....

• Anonyymi

Menen mieluummin naisen kotiin ja voidaan nauttia antimista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menen mieluummin naisen kotiin ja voidaan nauttia antimista

Apua 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua 😂

Tuo ei ole naurun asia se tunne kun voin mennä naisen sohvalle makaamaan ja palvelee sitten minua tuo makkaraa ja olutta ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole naurun asia se tunne kun voin mennä naisen sohvalle makaamaan ja palvelee sitten minua tuo makkaraa ja olutta ym

Ok, sohvalle haisemaan, noista syömisistä niin käy...

• Anonyymi

Jätä sipsit ja sinappi eteiseen ja häivy. Makkarapaketin ja kaljalaatikon voit viedä mennessäsi.

• Anonyymi

Alan joka tapauksessa pakata laukkua sillä huomenna menen ihastukseni luo ja hänelle kelpaa kaikki mitä annan

• Anonyymi

Kaljat saa viedä takasin. Ne ei tänne tule. Noin muutenkin mä olen tälle päivälle jo syönyt, mutta saa mies itsekseen niitä makkaroita mussuttaa.

• Anonyymi

Sipsit ja kaljat voisin ottaa. Mies makkaroineen sais häippää.

• Anonyymi

Ei ehkä tänään sopisi, joskus kun on vapaata seuraavina päivinä niin voivi sitä kaljaa lipittääkin.

• Anonyymi

No, mulla on kyllä huominen vapaa, mutta jos sää sallii, niin pitäisi lähtee hiihtelemään, niin siihen ei kaljat sovi. :I

• Anonyymi

En päästä kaljamiestä sisään. Makkara on lihavien miesten ruokaa joten ei kelpaa. Salaattia ja kanaa voisin syödä .

• Anonyymi

Jos olis kyseessä täysin randomi mies, jota en ole koskaan tavannut edes ohimennen, niin sellainen ei ees pääsis kynnyksen sisäpuolelle. Toisaalta taas, en mä edes tietäis et joku on oven takana, kun illat on tullu vietettyä yhden peliporukan kanssa vanguardissa luurit korvilla. Tänäänkin tulee ilta pelattua saman porukan kanssa.

Makkara on ihan jees sinapin kanssa, ja sipsit jos ne on pelkällä suolalla maustettuja, mut kaljasta en välitä. Muutenkin tosi harvoin juon alkoholia.

L.

• Anonyymi

Ei olisi, en käytä. Kiitos kuitenkin kun ajattelit☺

• Anonyymi

No ei.

Makkarat veks.

Siun kanssa ei voi syödä niitäkään kai ennee.??

Se on sitten miyn salasyöm7stä ilmeisesti jos niin tienkin.

Kun, jos periuatteessa ei halua toista, siitä syystä että emätin on herkkä.

Tämä nyt sitten tosiasio tiedoksi vuoan vaikkapa kaikille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6644
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3830
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      126
      3116
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1843
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1567
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1431
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1359
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1051
    Aihe