kun mies ilmestyisi yllättäen ovesi taakse ja tulisi kylään mukanaan laatikollinen kaljaa sipisipussi sekä makkarapaketti ja sinappia
Olisko nainen mukavaa
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt maistuisi kyllä. :D
- Anonyymi
Katsoisitte jonkun eroottisen elokuvan
- Anonyymi
Makkarapaketin ja sinapin huolin. Jäät pihalle laatikon kanssa. Tänne ei kaljalaatikoita laahattu eikä laahata. Joten soronoo!!
- Anonyymi
Rentoutuisit kun joisit maukasta mallas juomaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rentoutuisit kun joisit maukasta mallas juomaa
Oletko oikeasti noin rentouttava kuin kuvailet.
Että mistä voisit saada itkupotkuraivarit? Ällös nyt. Edesmennyt naisystäväni oli kovinkin absolutisti. Sitten soitti minulle ja pyysi tuomaan laatikon. Koko laatikko meni yhdessä illassa.
Kysyin seuraavana päivänä, että tuonko toisenkin? Hän sanoi, että kyllä...
- Anonyymi
Laavulle retkeilemään siitä....
- Anonyymi
Menen mieluummin naisen kotiin ja voidaan nauttia antimista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menen mieluummin naisen kotiin ja voidaan nauttia antimista
Apua 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua 😂
Tuo ei ole naurun asia se tunne kun voin mennä naisen sohvalle makaamaan ja palvelee sitten minua tuo makkaraa ja olutta ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole naurun asia se tunne kun voin mennä naisen sohvalle makaamaan ja palvelee sitten minua tuo makkaraa ja olutta ym
Ok, sohvalle haisemaan, noista syömisistä niin käy...
- Anonyymi
Jätä sipsit ja sinappi eteiseen ja häivy. Makkarapaketin ja kaljalaatikon voit viedä mennessäsi.
- Anonyymi
Alan joka tapauksessa pakata laukkua sillä huomenna menen ihastukseni luo ja hänelle kelpaa kaikki mitä annan
- Anonyymi
Kaljat saa viedä takasin. Ne ei tänne tule. Noin muutenkin mä olen tälle päivälle jo syönyt, mutta saa mies itsekseen niitä makkaroita mussuttaa.
- Anonyymi
Sipsit ja kaljat voisin ottaa. Mies makkaroineen sais häippää.
- Anonyymi
Ei ehkä tänään sopisi, joskus kun on vapaata seuraavina päivinä niin voivi sitä kaljaa lipittääkin.
- Anonyymi
No, mulla on kyllä huominen vapaa, mutta jos sää sallii, niin pitäisi lähtee hiihtelemään, niin siihen ei kaljat sovi. :I
- Anonyymi
En päästä kaljamiestä sisään. Makkara on lihavien miesten ruokaa joten ei kelpaa. Salaattia ja kanaa voisin syödä .
- Anonyymi
Jos olis kyseessä täysin randomi mies, jota en ole koskaan tavannut edes ohimennen, niin sellainen ei ees pääsis kynnyksen sisäpuolelle. Toisaalta taas, en mä edes tietäis et joku on oven takana, kun illat on tullu vietettyä yhden peliporukan kanssa vanguardissa luurit korvilla. Tänäänkin tulee ilta pelattua saman porukan kanssa.
Makkara on ihan jees sinapin kanssa, ja sipsit jos ne on pelkällä suolalla maustettuja, mut kaljasta en välitä. Muutenkin tosi harvoin juon alkoholia.
L. - Anonyymi
Ei olisi, en käytä. Kiitos kuitenkin kun ajattelit☺
- Anonyymi
No ei.
Makkarat veks.
Siun kanssa ei voi syödä niitäkään kai ennee.??
Se on sitten miyn salasyöm7stä ilmeisesti jos niin tienkin.
Kun, jos periuatteessa ei halua toista, siitä syystä että emätin on herkkä.
Tämä nyt sitten tosiasio tiedoksi vuoan vaikkapa kaikille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967251Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695254Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1092607- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831726Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311480