Juokaahan viinaa niin saatte naisia joskus. Varmaan aika moni mies sai pilua kun menivät baariin eilen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e2cd7b68-4289-41d6-9049-2cccc14be5b7
Te runkkarit siellä
11
59
Vastaukset
Kukaan muu ei saanut. Meillä on täälä penthousessani vieläkin jatkot koko Suomen sinkkunaisien kanssa.
- Anonyymi
Baarista ne suhtee alkaa. Itsekkin vaimoni baarista löysin.
Toisaalta tuo on totta. Lapseni äiti löytyi 30 vuotta sitten baarista. Ei kait siinä mitään. Muistan sen yhden kerran, kun tulin lapsukaisen kanssa reissulta.
Noh, eihän siinä ollut kotona mitään äkkiruokaa. Päätin siis tyttäreni kanssa mennä paikalliseen pubiin nauttimaan pizzaa. Kaikkihan alkoi siitä, kun tyttäreni halusi lisäkseni perhepizzan.
Kun lätyt tuotiin naamarin eteen, tuumasin tytölle, ettemme sitten lähde pois, ennen kuin kaikki on syöty. Kovin ahkerasti pikkuinen tyttäreni söikin.
Sitten hän huomasi: "Isi, isi, miksi tuo setä juo kaljaa ja vielä keskellä päivää?" Tuumasin vain, jotta hänen kurkkua kutittaa.
Seuraava huomio oli, että: "Isi, nyt se polttaa tupakkaa sisällä!"
Siihen aikaan tosiaan sai polttaa sisätiloissa, mitä itse en ole koskaan tehnyt.
Tuumasin vain tyttärelleni, jotta otetaanko loput mukaan ja mennään kotiin? Niin lähdimme, mutta onko kukaan palstavahti ollut itse koskaan 6 vuotiaan kanssa baarissa? Minä olen ja nyt kuset pyörii palstavahdin housuissa, kun sanon, että mitä sitten?
- Anonyymi
Baarit oli ihan täynnä viikonloppuna. Moni mies löysi kumppanin.
- Anonyymi
Olim baarissa mutta en saanut naista.
- Anonyymi
No olipas kyllä kerrassaan hehkeitä naisii tossa yhdessä kuvassa.
- Anonyymi
Nyt on kuiva kausi.
- Anonyymi
Paljonko niitä naiskokemuksia pitäisi sitten olla?
- Anonyymi
Baarista saa naisia seon selvä asia. Monet vaan yrittää netistä eivätkä koskaan pääse treffeille. Baarista olen saanut kymmeniä yhden yön juttuja ja nykyisen tyttöystäväni tapasin baarissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1965912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411852Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621377Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https331258Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997