Eitan Bar evankelioi juutalaiset Israelissa

Anonyymi

Eitan Bar evankelioi juutalaiset Israelissa Youtuben kautta.

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/evankelioivien-videoiden-julkaisemisesta-oikeuteen-israelissa-jarjesto-ei-aio-luovuttaa-paineen-alla/

"One for Israel -järjestön videot ovat korkealaatuisia, ja niillä on paljon katsojia Israelissa. Järjestössä uskotaankin, että tämä tosiasia on syynä haasteeseen. Virallinen selitys kanteessa liittyy alaikäisten käännyttämiseen, joka on Israelissa laitonta. Videoiden kautta teini-ikäisiä on kiinnostunut Jeesuksesta, ja se pelottaa rabbeja ja uskonnollisia perheitä.

Kysymys siitä, voiko juutalainen uskoa Jeesukseen, herättää Israelissa erittäin vahvoja kielteisiä tunteita. Maa on kuitenkin demokratia, joka lupaa kansalaisilleen uskonnon- ja sananvapauden. Tätä vapautta testataan erityisesti suhteessa messiaanisiin juutalaisiin. Ortodoksijuutalaisten kiivaasta vastustuksesta huolimatta Jeesukseen uskovat ovat toisinaan voittaneet maallisissa oikeusistuimissa. Myöskään One for Israel ei ole aikeissa luovuttaa. ”Meidän tulee saada pitää esillä näkemyksiämme. Ja aiomme edelleen saarnata hyvää uutista Jeesuksesta, tuli mitä tuli!” järjestö toteaa verkkosivuillaan."

1

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=JLFz28ZhE_s
      Famous Israeli Rabbi publicly entices to MURDER two Israeli Messianic Jewish evangelists

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kaksituhatta-vuotta-kestanyt-rabbien-valta-horjuu/
      Israelilaisen Eitan Barin kirja Messias ja rabbien opetukset – Miksi juutalaisuus ei hyväksy Jeesusta Messiaana? on juuri ilmestynyt suomeksi. Kirjoittaja on vakuuttunut siitä, että juuri rabbien opetukset ovat hallinneet juutalaisen kansan ja yhteisön käsitystä ja mielipidettä Messiaasta samalla torjuen ajatuksen, että Jeesus olisi juutalaisten Messias.

Yli 1200 kirja-arvion keskiarvo Amazonissa on 4,8 viiden ollessa maksimi! Kirjaani ei ole toistaiseksi saatavana heprean kielellä, mutta sen sisältö on 150 videon muodossa hepreaksi. Tänä päivänä näemme yhä useamman Israelin juutalaisen tulevan uskoon Jeesukseen juuri näiden videoiden vaikutuksesta. Määrät ovat jo sellaisia, että vastaavaa ei ole koettu kahteen tuhanteen vuoteen!

Useimmat ovat häiriköineet ja uhkailleet. Olen saanut pari tappouhkausta, jotka kohdistuivat itseeni ja perheeseeni. Näiden vuoksi jouduin ottamaan yhteyttä poliisin. Mutta ei se minua pysäytä. En myöskään ole näille rabbeille katkera tai kanna heille kaunaa. Olihan tilanne apostoli Paavalilla samankaltainen. Rakastan heitä ja olen valmis antamaan elämäni, jos voin saada heidät uskomaan Messiaaseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe