Oon saanu vakityön. Käyn terapiassa. Urheilen. Vähensin alkoholia. Oon muuttunu. Silti ei ole kavereita. En kelpaa naisille. Mitä tehdä?
T Allu
En vaa löydä tyttöystävää.
55
61
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mun pitäs tehdä?
- Anonyymi
Musta tuntuu vaikka käyn töissä. Mun ei ees kannata yrittää naista.
- Anonyymi
Tuntuu ettei mikää auta. Oon yksin. Käyn töissä. En todellakaan ole pohjalla. Oon vain yksin. Koen erilaisuutta. En ole laihtunut. Mutta menee paremmin ku ennen. En tajua miksen kiinnosta naisia.
- Anonyymi
Tuntuu että mä oon niin erilainen ku normaalit ihmiset. Sain työpaikan. Mut en saa kavereita ja parisuhdetta. En todellakaa ole pohjalla. En tajua miksen kiinnosta naisia.Ka mut on tarkotettu olemaan yksin. Ei voi mitään
- Anonyymi
Tuntuu että mä olen näkymätön.
Allu rakas. Olet varmasti Suomen tunnetuin poikamies. Ei mikään ole siis muusta kuin itsesi ja uskaltamastisestasi kiinni. Nyt vain röyhkeästi sanot naiselle, että alatko oleen?
- Anonyymi
Kai mussa on pahasti vialla jotain.
- Anonyymi
Emmä tajua. Naiset on sanonu et näytän hyvältä ja oon pitkä. Silti en kelpaa.
- Anonyymi
Varmaa mun pitäs olla komeempi ja erilaisempi..emmä tajua. Nuorempana kyllä kelpasin.
- Anonyymi
Ei se mitää. Tulee jos tullakseen.
- Anonyymi
Emmä enää jaksa. Tulee jos tullakseen.
- Anonyymi
Mä näytän hyvältä ja mussa ei ole mitään vikaa
- Anonyymi
Joudut alentamaan rimaa, haikailet vääränlaisten naisten perään.
- Anonyymi
En haileile. Olen laskenut rimaa. Silti naiset ei kiinnostu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haileile. Olen laskenut rimaa. Silti naiset ei kiinnostu
Mulle kelpaa lihava tavis nainen.. mutta en kelpaa heille. Ne antaa pakkeja mulle.
- Anonyymi
Mä en vaa kiinnosta naisia. Keskityn muihin juttuihin elämässä.
- Anonyymi
Antaa olla jos en kelpaa. Oon yksin.
- Anonyymi
Naiset on vaa typeriå. Mieluite elän ikuisesti yksin.
- Anonyymi
Mä en jaksa enää yrittää. Oon vaan yksin.
- Anonyymi
Oon seurustellu mut en ole monee vuoteen enää saanut naista.
- Anonyymi
Oon yrittäny niin naisia erilaisia. Kaikki antaa pakit. Mulle riitti
- Anonyymi
Yritån lihavia ja tavallisia.Oon laskenu rimaa. En vaan kelpaa.
- Anonyymi
Varmasti yritän pärjätä elämäni yksin. Ilman parisuhdetta.
- Anonyymi
Eipä ne naisetkaa kovin kauniita ole. Monet on rumia ja lihavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ne naisetkaa kovin kauniita ole. Monet on rumia ja lihavia.
Voin kertoa että monet on rumia lihavia låskejä.
- Anonyymi
Taidan käydä maksullisissa elämäni.
- Anonyymi
Nyt kannattaa vielä yrittää, kun on nyt ilmassa vähän tällaista maailmansodan tunnelmaa, se voi lisätä tuota elämänviettiä naisilla.
- Anonyymi
Helpompi maksaa. Saa koskea naista ja pillua heti.
- Anonyymi
Parempi niin. Nuorena sai naisia. Ja nyt ei kelpaa.
- Anonyymi
Tuntuu et pitäs olla nuori status mies joka on komee jolla on kavereita. Et kiinnostaa naisia.
- Anonyymi
Huusin naisille ku en kelpaa. Mä luovutan. En vaan saa naista.
- Anonyymi
Meen jatkos maksullisiin tai elän ikisinkkuna. Sentää mulla on työpaikka.
- Anonyymi
Ei mun kannata enää juoda käydä baareissa. Koska mulla ei oo kavereita enkä kelpaa noille naisille.
- Anonyymi
Mulla on työpaikka..en kelpaa ees lihaville naisille. Nii parempi sit elää elämä yksin. Käydä vaikka maksullisissa.
- Anonyymi
No monellekko sun sitte pitäis kelvata? Ei susta taida kyllä naissankaria ilveelläkään saada, mutta voithan sä jonku sut huolivan vielä tavata, kai sen mahdollisuutta lisää ihmisten ilmoille liikkuminen, ja tekemättä kaistapäistä vaikutelmaa nyt ainakaan. Ei kai se mahdotontakaan ole, kun löytyyhän naisissakin sentään kaikenlaista eläjää, laidasta laitaan.
- Anonyymi
Joo mä käyn paljo ihmisten ilmoilla. Mut olen lähinnä naisille ilmaa
- Anonyymi
Emmä jaksa. Mun ajat on ohi. Mulla ln vakityö. Oon kaljuuntunut ja lihonut mut en kelpaa naisille.
- Anonyymi
Oon 37 v ja huomaa että olen ilmaa naisille..en vaa kiinnosta edes lihavia naisia. Ei mun kannata yrittää ketää ku oon aina yksin.
- Anonyymi
Oon niin epätoivonen että käyn nykyää maksullisissa kun en saa seksiä ja läheisyyttä.
- Anonyymi
Mä oon ihan toivoton tapaus. Pahalta tuntuu. Pakko jaksaa tää elämä yksin. Takas töihin Maanantaina.
- Anonyymi
Ihmiset on sanonut tapa ittes allu ja mene hoitoon.
- Anonyymi
En mä kovin ruma ole. Mutta mä en tajua miksen mä kelpaa kellekkään.
- Anonyymi
Emmä jaksa. Oon elåmäni yksin. Jatkan töitä ja elämää. Se siitä.
- Anonyymi
Mulla ei ole edes kavereita. Kukaa ei halua ees jutella mulle. Töissä oon vaan yksin. En tiedä jaksanko tätä elämää enää kauan.
- Anonyymi
Välillä haluaisin tappaa itseni ku olen niin yksin enkä saa parisuhdetta. Mutta mulla on työpaikka ja perhe. En halua sitä tehdä.
- Anonyymi
Kyllä niin tavalliset miehet kelpaa parisuhteeseen ja mä en vittu kelpaa ees rumalle mua paljo lihavammalle naiselle.
- Anonyymi
Yritän lähestyä sellasia naisia. Ne antaa heti pakit. Ihanku olisin kauhea oksettava mies joka ei kelpaa kellekkään.
- Anonyymi
Jos en saa edes alemman tason naisia niin antaa olla. Mitään ei ole tehtävissä. Mut on tarkotettu olemaa ikisinkkuna.
- Anonyymi
Vitti ei ole edes rahaa mennä maksullisiinm
- Anonyymi
Olis helpompi kuolla pois.
- Anonyymi
Emmä tiedä. Mitä järkee mun elämäs on ku oon vajaa yksinäinen. Käyn vaa töissä.
- Anonyymi
Nyt pääsee baareihin yömyöhään joten pitää juoda viinaa ja mennä baariin jotta naisiin voi tutustua. Naisia on aina tavattu baareissa kun on juotu viinaa ja silloin sen kumppanin löytää. Ei ole muita tapoja löytää nainen joten baariin on mentävä.
T viinamies - Anonyymi
Onhan se säälittävä tuo Allun elämä. Vuodesta toiseen tuota samaa karusellia pyörittää. En ole koskaan törmännyt tai kuullut vastaavasta tyypistä, ihan omaa laatuaan.
Jututkin on olleet täsmälleen samat jo ainakin nämä pari vuotta jotka täällä olen vieraillut. Mielenkiintoinen tapaus varmasti olisi jollekin psykiatrille oikein kaivautua tuon tyypin aivoihin. - Anonyymi
Lopeta naisten miettiminen ja hommaa itellesi joku söpöilevä transtyty. Viidankon vanha sananlaskukin sanoo, että pojupylly on paras pillu.
- Anonyymi
Etkä sä missään töissä käy, älä valehtele. Jos kävisit töissä, et suoltaisi yömyöhään tätä vanmaista paskaa nettiin.
Oletko kokeillut tuota Ylilauta-nimistä sivustoa? Siellä on hyvin paljon samanhenkistä seuraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051