En vaa löydä tyttöystävää.

Anonyymi

Oon saanu vakityön. Käyn terapiassa. Urheilen. Vähensin alkoholia. Oon muuttunu. Silti ei ole kavereita. En kelpaa naisille. Mitä tehdä?

T Allu

55

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä mun pitäs tehdä?

• Anonyymi

Musta tuntuu vaikka käyn töissä. Mun ei ees kannata yrittää naista.

• Anonyymi

Tuntuu ettei mikää auta. Oon yksin. Käyn töissä. En todellakaan ole pohjalla. Oon vain yksin. Koen erilaisuutta. En ole laihtunut. Mutta menee paremmin ku ennen. En tajua miksen kiinnosta naisia.

• Anonyymi

Tuntuu että mä oon niin erilainen ku normaalit ihmiset. Sain työpaikan. Mut en saa kavereita ja parisuhdetta. En todellakaa ole pohjalla. En tajua miksen kiinnosta naisia.Ka mut on tarkotettu olemaan yksin. Ei voi mitään

• Anonyymi

Tuntuu että mä olen näkymätön.

• Allu rakas. Olet varmasti Suomen tunnetuin poikamies. Ei mikään ole siis muusta kuin itsesi ja uskaltamastisestasi kiinni. Nyt vain röyhkeästi sanot naiselle, että alatko oleen?

• Anonyymi

Kai mussa on pahasti vialla jotain.

• Anonyymi

Emmä tajua. Naiset on sanonu et näytän hyvältä ja oon pitkä. Silti en kelpaa.

• Anonyymi

Varmaa mun pitäs olla komeempi ja erilaisempi..emmä tajua. Nuorempana kyllä kelpasin.

• Anonyymi

Ei se mitää. Tulee jos tullakseen.

• Anonyymi

Emmä enää jaksa. Tulee jos tullakseen.

• Anonyymi

Mä näytän hyvältä ja mussa ei ole mitään vikaa

• Anonyymi

Joudut alentamaan rimaa, haikailet vääränlaisten naisten perään.

• Anonyymi

En haileile. Olen laskenut rimaa. Silti naiset ei kiinnostu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haileile. Olen laskenut rimaa. Silti naiset ei kiinnostu

Mulle kelpaa lihava tavis nainen.. mutta en kelpaa heille. Ne antaa pakkeja mulle.

• Anonyymi

Mä en vaa kiinnosta naisia. Keskityn muihin juttuihin elämässä.

• Anonyymi

Antaa olla jos en kelpaa. Oon yksin.

• Anonyymi

Naiset on vaa typeriå. Mieluite elän ikuisesti yksin.

• Anonyymi

Mä en jaksa enää yrittää. Oon vaan yksin.

• Anonyymi

Oon seurustellu mut en ole monee vuoteen enää saanut naista.

• Anonyymi

Oon yrittäny niin naisia erilaisia. Kaikki antaa pakit. Mulle riitti

• Anonyymi

Yritån lihavia ja tavallisia.Oon laskenu rimaa. En vaan kelpaa.

• Anonyymi

Varmasti yritän pärjätä elämäni yksin. Ilman parisuhdetta.

• Anonyymi

Eipä ne naisetkaa kovin kauniita ole. Monet on rumia ja lihavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ne naisetkaa kovin kauniita ole. Monet on rumia ja lihavia.

Voin kertoa että monet on rumia lihavia låskejä.

• Anonyymi

Taidan käydä maksullisissa elämäni.

• Anonyymi

Nyt kannattaa vielä yrittää, kun on nyt ilmassa vähän tällaista maailmansodan tunnelmaa, se voi lisätä tuota elämänviettiä naisilla.

• Anonyymi

Helpompi maksaa. Saa koskea naista ja pillua heti.

• Anonyymi

Parempi niin. Nuorena sai naisia. Ja nyt ei kelpaa.

• Anonyymi

Tuntuu et pitäs olla nuori status mies joka on komee jolla on kavereita. Et kiinnostaa naisia.

• Anonyymi

Huusin naisille ku en kelpaa. Mä luovutan. En vaan saa naista.

• Anonyymi

Meen jatkos maksullisiin tai elän ikisinkkuna. Sentää mulla on työpaikka.

• Anonyymi

Ei mun kannata enää juoda käydä baareissa. Koska mulla ei oo kavereita enkä kelpaa noille naisille.

• Anonyymi

Mulla on työpaikka..en kelpaa ees lihaville naisille. Nii parempi sit elää elämä yksin. Käydä vaikka maksullisissa.

• Anonyymi

No monellekko sun sitte pitäis kelvata? Ei susta taida kyllä naissankaria ilveelläkään saada, mutta voithan sä jonku sut huolivan vielä tavata, kai sen mahdollisuutta lisää ihmisten ilmoille liikkuminen, ja tekemättä kaistapäistä vaikutelmaa nyt ainakaan. Ei kai se mahdotontakaan ole, kun löytyyhän naisissakin sentään kaikenlaista eläjää, laidasta laitaan.

• Anonyymi

Joo mä käyn paljo ihmisten ilmoilla. Mut olen lähinnä naisille ilmaa

• Anonyymi

Emmä jaksa. Mun ajat on ohi. Mulla ln vakityö. Oon kaljuuntunut ja lihonut mut en kelpaa naisille.

• Anonyymi

Oon 37 v ja huomaa että olen ilmaa naisille..en vaa kiinnosta edes lihavia naisia. Ei mun kannata yrittää ketää ku oon aina yksin.

• Anonyymi

Oon niin epätoivonen että käyn nykyää maksullisissa kun en saa seksiä ja läheisyyttä.

• Anonyymi

Mä oon ihan toivoton tapaus. Pahalta tuntuu. Pakko jaksaa tää elämä yksin. Takas töihin Maanantaina.

• Anonyymi

Ihmiset on sanonut tapa ittes allu ja mene hoitoon.

• Anonyymi

En mä kovin ruma ole. Mutta mä en tajua miksen mä kelpaa kellekkään.

• Anonyymi

Emmä jaksa. Oon elåmäni yksin. Jatkan töitä ja elämää. Se siitä.

• Anonyymi

Mulla ei ole edes kavereita. Kukaa ei halua ees jutella mulle. Töissä oon vaan yksin. En tiedä jaksanko tätä elämää enää kauan.

• Anonyymi

Välillä haluaisin tappaa itseni ku olen niin yksin enkä saa parisuhdetta. Mutta mulla on työpaikka ja perhe. En halua sitä tehdä.

• Anonyymi

Kyllä niin tavalliset miehet kelpaa parisuhteeseen ja mä en vittu kelpaa ees rumalle mua paljo lihavammalle naiselle.

• Anonyymi

Yritän lähestyä sellasia naisia. Ne antaa heti pakit. Ihanku olisin kauhea oksettava mies joka ei kelpaa kellekkään.

• Anonyymi

Jos en saa edes alemman tason naisia niin antaa olla. Mitään ei ole tehtävissä. Mut on tarkotettu olemaa ikisinkkuna.

• Anonyymi

Vitti ei ole edes rahaa mennä maksullisiinm

• Anonyymi

Olis helpompi kuolla pois.

• Anonyymi

Emmä tiedä. Mitä järkee mun elämäs on ku oon vajaa yksinäinen. Käyn vaa töissä.

• Anonyymi

Nyt pääsee baareihin yömyöhään joten pitää juoda viinaa ja mennä baariin jotta naisiin voi tutustua. Naisia on aina tavattu baareissa kun on juotu viinaa ja silloin sen kumppanin löytää. Ei ole muita tapoja löytää nainen joten baariin on mentävä.

T viinamies

• Anonyymi

Onhan se säälittävä tuo Allun elämä. Vuodesta toiseen tuota samaa karusellia pyörittää. En ole koskaan törmännyt tai kuullut vastaavasta tyypistä, ihan omaa laatuaan.
      Jututkin on olleet täsmälleen samat jo ainakin nämä pari vuotta jotka täällä olen vieraillut. Mielenkiintoinen tapaus varmasti olisi jollekin psykiatrille oikein kaivautua tuon tyypin aivoihin.

• Anonyymi

Lopeta naisten miettiminen ja hommaa itellesi joku söpöilevä transtyty. Viidankon vanha sananlaskukin sanoo, että pojupylly on paras pillu.

• Anonyymi

Etkä sä missään töissä käy, älä valehtele. Jos kävisit töissä, et suoltaisi yömyöhään tätä vanmaista paskaa nettiin.

Oletko kokeillut tuota Ylilauta-nimistä sivustoa? Siellä on hyvin paljon samanhenkistä seuraa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6644
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3830
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      126
      3116
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1843
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1567
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1431
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1359
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1051
    Aihe