veikein otus. Kukaan ei ymmärrä huumoriani. Suurin osa antaa tukkapöllyn. Ksiii! Suksikaa kuusikkoon!
Olen varmasti palstan
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Todella erikoista huumoria ei ole pakko kenenkään ymmärtää. Sellainen ei naurata yhtään.
- Anonyymi
KARVOJA!!
- Anonyymi
Tämä! Juurikin näin.
Minä suksin mieluummin petäjikköön.. kuusissa kun on niin paljon risuja. Kelpaako?
- Anonyymi
Tuosta tuli mieleen. Aikoinaan työkaverin kanssa ostimme saman ikäisille tenavillemme sähkömönkijät. Olivathan he muutenkin Sin Moo Hapkido kavererita. Noh, kaverin lapsukaisen pikkuvelikin halusi kokeilla sitä...
Pikainen koulutus ja 4 vuotias lähti ajelemaan. Täysillä tietenkin suoraan nokkospuskaan ja oli kuulemma huutanut: "Ai, ai, nyt ei ole yhtään kivaa."
Myöhemmässä vaiheessa, kun oma lapseni oli jo 9 vuotias, vaihdettiin sähkövehje (huippunopeus 8Km/h) 50cc polttomoottorimönkijään. Piti itsekin oikein kokeilla...
Kyllä kiihtyi ja kulki yhtä lujaa kuin mopo, olihan siinä 3,5 hv. Mutta laitoin toki ensin rajoittimen minimiin, koska sitä pystyi säätämään. Silti tytär sai valtavaa ihailua ja kunnioituksen koko kadun lapsilta. Eikös tuo olisi vaikka näreikkö? Vanhojen kuusten katveessa voi olla hyvinkin helppo kulkea sammalikossa kun ei siellä kasva paljon mitään.
Seuraavaksi pitääkin miettiä, miten erotetaan toisistaan petäjikkö, männikkö ja hongikko. Ja toisaalta mikä on kuusikon ja kuusiston ero.scrg kirjoitti:
Eikös tuo olisi vaikka näreikkö? Vanhojen kuusten katveessa voi olla hyvinkin helppo kulkea sammalikossa kun ei siellä kasva paljon mitään.
Seuraavaksi pitääkin miettiä, miten erotetaan toisistaan petäjikkö, männikkö ja hongikko. Ja toisaalta mikä on kuusikon ja kuusiston ero.Eikös petäjikkö, hongikko ja männikkö ole sama asia eri kielillä..? :D
Mummolani nimi on Männikkö .. vanha, noin sata vuotta vanha talo, jossa oli kauppa aikanaan.
Kuusikko on metsäkaistale jossa kasvaa kuusia ja kuusisto on eräs Mikko tai Iina.. vai miten se ny mäni?
Mutta joo .. voisin suksia näreeseen.. tosin sielläkin niitä suakelin risuja..Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikös petäjikkö, hongikko ja männikkö ole sama asia eri kielillä..? :D
Mummolani nimi on Männikkö .. vanha, noin sata vuotta vanha talo, jossa oli kauppa aikanaan.
Kuusikko on metsäkaistale jossa kasvaa kuusia ja kuusisto on eräs Mikko tai Iina.. vai miten se ny mäni?
Mutta joo .. voisin suksia näreeseen.. tosin sielläkin niitä suakelin risuja..Olen ymmärtänyt että vanhastaan petäjän, hongan ja männyn ero on perustunut toisaalta itä- ja länsimurteisiin ja toisaalta siihen, että samainen kasvi on nähty siitä näkökulmasta mitä siitä voi valmistaa eikä niinkään biologian kulmasta: jopa jokin kuusi on voinut olla honka.
Lapsuuden asuinseudullani männyt olivat aina vain mäntyjä. Sen sijaan närettä ja kuusta käytettiin molempia ja jotenkin tosi loogisesti niin, että taimi on ensin kuusi, sitten jossain vaiheessa se kasvaa näreeksi ja sitten siitä taas tulee uudelleen kuusi :D Joulukuusi kuitenkin on joulukuusi eikä joulunäre.scrg kirjoitti:
Olen ymmärtänyt että vanhastaan petäjän, hongan ja männyn ero on perustunut toisaalta itä- ja länsimurteisiin ja toisaalta siihen, että samainen kasvi on nähty siitä näkökulmasta mitä siitä voi valmistaa eikä niinkään biologian kulmasta: jopa jokin kuusi on voinut olla honka.
Lapsuuden asuinseudullani männyt olivat aina vain mäntyjä. Sen sijaan närettä ja kuusta käytettiin molempia ja jotenkin tosi loogisesti niin, että taimi on ensin kuusi, sitten jossain vaiheessa se kasvaa näreeksi ja sitten siitä taas tulee uudelleen kuusi :D Joulukuusi kuitenkin on joulukuusi eikä joulunäre.Hee, mä laitan nenäni näreeseen.. kunhan en Kuustoseen.
Joo.. kieli on hieno elementti, jota en kovin taida. En tunne sen historiaa tai alalajeja. Sinä olet sanan säilä ja sinua on kiva lukea. Tapasi "puhella" on soljuvaa ja kaunista. Kiitos siitä.
Minulla on joku fiksaatio ihmisiin jotka osaavat kirjoittaa .. sujuvasti ja soljuvasti...
Minä ihailen heitä. Kai siksi kun se on taito jonka haluaisin itselleni.
No, tasan ei käy onnen lahjat.
Noista petäjistä ja niiden käyttötarkoituksista tuli mieleen tuhannen pillun päre..
Tiedätkö mistä puusta tehtiin pillunpäreet?
Ymmärtääkseni sanonta on ollut puun kokoa viitoittava alun perin.. että siitä saa tuhat pärettä.. ja puisia päreitä käytettiin hygieniasyistä saunassa.
Voin toki olla ihan hakusessaankin aiheesta.
- Anonyymi
Minä taas olen aika kankea ja verkkainen
- Anonyymi
Veikein vai vaikein..
xLiner- Anonyymi
Rakkain <3
- Anonyymi
Rölli sinä oot! Minä olen taasen mörrimöykky. Meitä yhdistää se, ettei meitä alemmat oliot, nuo maan matoset tajua meitä.
- Anonyymi
Kukas pöntinen se sinä olet
- Anonyymi
2 viestiä taasen poistettu. Minä simiti pyrin aina laittamaan neutraaleja viestejä, mutta joku vinkuintiaani aina suttuu. Sillä ei ole mitään väliä loukkaako ketään, mutta jos kertoo vaikkapa omasta elämästään ja se ei käy palstalaiselle, niin poistoon menee. Vittu mitä vajakkeja!
Olisitte pennut elänyt edes sekunnin mun elämää tragedian jälkeen, niin olisitte eri mielisiä.- Anonyymi
TAASEN!!
- Anonyymi
No mitä oot tollanen🤦♀️
Ja sinä huoranpentu olet itse Jeesus? Mariahan oli huora, koska oli liitossa Jooserin kanssa ja silti nussi jumalan kanssa. Eli Jeesus on huoran lapsi!!!
Kaikki uskovaiset ihailevat huoran lasta!- Anonyymi
Simiti_taasen kirjoitti:
Ja sinä huoranpentu olet itse Jeesus? Mariahan oli huora, koska oli liitossa Jooserin kanssa ja silti nussi jumalan kanssa. Eli Jeesus on huoran lapsi!!!
Kaikki uskovaiset ihailevat huoran lasta!Pidäppäs pienempää suuta kiljupöhinöissäsi.
- Anonyymi
Neljä kommenttia poistettu
Ja minä vaikein. 😆
- Anonyymi
Join juuri iltakahvit sekä söin kaksi wieneriä. Ei tämä mitenkään kuulu mihinkään kunhan vain ilmoitin.
- Anonyymi
Halusit vain tehdä mut kateelliseksi?
Veikeä anonyymi, jolla on omalaatuinen huumorintaju ja jolle tekee mieli antaa tukkapöllyä?
- Ei hajuakaan.
Joku nobody anonyymi muiden jaloissa. Liekö edes millään muotoa huomioitavissa.- Anonyymi
Saako sinun vitsit suorastaan nyytit putoamaan vai mikä tämä mainitsemasi efekti on?
- Anonyymi
Kaikki me olemme täällä Stand up -koomikoita, joilla on vaativa yleisö.
Ja se vasta noloa on, jos on aina ketjun viimeisin kirjoittaja.- Anonyymi
Älähän nyt, joku kiilaa aina edelle. Millainen työpaikkahumoristi käyttää itse mustaa huumoria jatkuvasti, mutta ei kestä jos joku muu tekee niin? Onko kyseessä jonkin sortin kaksinaismoralismi, en tiedä itse suutun ainoastaan silloin, jos sellaisia vitsejä laitetaan minun repertuaariin mitkä ei ole minun moottoriturvasta peräisin. Ne tekijänoikeuskysymykset nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt, joku kiilaa aina edelle. Millainen työpaikkahumoristi käyttää itse mustaa huumoria jatkuvasti, mutta ei kestä jos joku muu tekee niin? Onko kyseessä jonkin sortin kaksinaismoralismi, en tiedä itse suutun ainoastaan silloin, jos sellaisia vitsejä laitetaan minun repertuaariin mitkä ei ole minun moottoriturvasta peräisin. Ne tekijänoikeuskysymykset nääs
Hah. Tuo oli paras vastaus ikinä tähän ikuisuusongelmaan. Ihminen tosiaan on laumasielu ja hakee muiden hyväksyntää. Jopa ne kärkkäimmätkin mielipiteet ja ajatukset ovat perimmiltään vain hakemista muiden hyväksyntää.
Nyt kun laitan nimimerkkini viestin perään, on sekin vain samanmielisten kaipuuta. Yksikään ihminen ATK:ssa ei ole omalaatuinen tai itse ajatteleva. Samaa parvea on koko ihmiskunta.
Hyvänä esimerkkinä näemme tuoreen Ukrainan sodan. Maahanmuuttokriittiset ovatkin yhtäkkiä hakemassa pakolaisia Ukrainasta. Voitte olla eri mieltä, mutta näin ihmiskunta vain toimii. Halusitte tai ette.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997