Nyt olisi menstyvä baari myytävänä, vakio asiakkailla. Ihan tuossa keskellä kylää, Marita-talossa.
Myynti-imoituksen voitte itse hakukonettaa, löytyy kyllä hinnat ym. tiedot.
Onko kellään ylimääräistä?
8
1175
Vastaukset
- Anonyymi
Unohtui mainita, jotta A-oikeudet löytyy ko. baarista. Nyt kun koronarajoituksia ei enää ole, tuotto on varmaa!
- Anonyymi
Alkoholin anniskeluoikeuksia ei voi myydä. Jokaisen pitää ne itse hakea
- Anonyymi
Ei ole ylimääräistä fyrkkaa.. Jos olisi ostaisin tuottoisan liiketoiminnan muualta kuin Outokummun kuolevalta kylältä..
Jouttola ehkä antaa suolarahat varmuudella mutta se ei riitä jos paikkakunnan ilmapiiri on masentunut ja asiakkaat vähenee pikku hiljaa väestön ikääntyessä ja nuorempien muuttaessa muualle..
Leppäsen liiketoiminta myös myynnissä, yläsaunan motelli, malmikumpu, kyykerin kartano ja liuta muita. Syitä myyntiin on monia, suurin lienee tuloksen tekemien vaikeus kyseisillä aloilla...- Anonyymi
En ihmettele ollenkaan hankaluuksia kun on sinun tapasi ajatella.
Teikåläisiä on onneksi todella vähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teikåläisiä on onneksi todella vähän.Onneksi fantasia kuplat puhkeaa kuitenkin aina ja siinä tulee esille kuolevankyläln huuhaa päättäjien päätökset vuosien varrelta että tähän on tultu!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teikåläisiä on onneksi todella vähän.Hankaluuksiin pääsee jos Outokummun kokoisella paikkakunnalla on yrittäjä.
Minulla oli yritys ja tein niska limassa työtäni mutta paskapuheet ja selkään puukottajat katkaisivat katkaisivat urani alkuunsa..
Siksi kokemuspohjalla tiedän aloittelevan yrittäjän vaikeuden saada jalkaa pienen piirin sisään, ulkopuolelle jos jäät sinut mollataan maanrakoon..
Olen katkera tiedän sen, mutta aiheesta pidän ääntä ja kerron oman totuuden omata kohtalostani.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankaluuksiin pääsee jos Outokummun kokoisella paikkakunnalla on yrittäjä.
Minulla oli yritys ja tein niska limassa työtäni mutta paskapuheet ja selkään puukottajat katkaisivat katkaisivat urani alkuunsa..
Siksi kokemuspohjalla tiedän aloittelevan yrittäjän vaikeuden saada jalkaa pienen piirin sisään, ulkopuolelle jos jäät sinut mollataan maanrakoon..
Olen katkera tiedän sen, mutta aiheesta pidän ääntä ja kerron oman totuuden omata kohtalostani..Olen ollut yrittäjä jo kolmisenkymmentä vuotta. Outokumpu on ollut hyvä paikka yrittää. Tukea on tullut.
- Anonyymi
Mimmostakas tukkee sitä yrittäjälle on tullunna? Tietysti kun oikeeta suuntaa kumartaa…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910