Loimaalla tapettu ihminen

Anonyymi

Missäköhän päin loimaata tälläinen on tapahtunut. Nyt vasta luin netistä

19

3750

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luit mistä?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niin, no eipä taida olla kovinkaan haastava tapaus ratkaista: henkirikos, kaksi ihmistä, toinen kuollut.

• Anonyymi

Siis pariskunta varmaankin. Eipä oo taaskaan valitettavasti osattu ihmissuhdeasioita ratkoa fiksusti, vaikka vähän pahalta tuntuisikin.

lajijasuris

• Anonyymi

Lasketaanko se loronaksi?

• Anonyymi

Alastaron moorrorisa riehuja epäiltynä ja kiinniotettuna huhujen mukaan, uhri iäkkäämpi mies jolle viina maistui.

• Anonyymi

Siis moottorisaha...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis moottorisaha...

Hetkinen.... siis se sama tyyppi joka muutama vuosi sitten melkein tappo tyttöystävänsä tai kuka se sitten olikaa? Sekin jo lusittu kai sitten.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen.... siis se sama tyyppi joka muutama vuosi sitten melkein tappo tyttöystävänsä tai kuka se sitten olikaa? Sekin jo lusittu kai sitten.

lajijasuris

Melkein tappoi? Tai kuka sitten olikaa? Lusittu kai sitten?
        Hetkinen! Mieti joskus mitä oletat ja varsinkin kirjoitat, jos et tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein tappoi? Tai kuka sitten olikaa? Lusittu kai sitten?
        Hetkinen! Mieti joskus mitä oletat ja varsinkin kirjoitat, jos et tiedä.

No, mene katsoon vaikka millai murha.infossa speluloidaan!
        Ja siis viittaan tapaukseen, jossa ihan muutama vuosi sitten, ehkä -18/-19, näihin aikoihin keväällä tai vähän myöhemmin löytyi Alastaron keskussa nainen ulkorakennuksesta vakavasti pahonpitelynä ja tällöin puhuttiin myös moottorisahasta.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, mene katsoon vaikka millai murha.infossa speluloidaan!
        Ja siis viittaan tapaukseen, jossa ihan muutama vuosi sitten, ehkä -18/-19, näihin aikoihin keväällä tai vähän myöhemmin löytyi Alastaron keskussa nainen ulkorakennuksesta vakavasti pahonpitelynä ja tällöin puhuttiin myös moottorisahasta.

lajijasuris

Ja tätä kirjoittaessani en ollut lukenut minfon postauksia. Voi vi**u mikä tyyppi, jos tosiaan on kuten väitetää😠 Ilman muuta pitäisi selvittää myös asianosaisten virkamiesten toimia!
        Kylläpä on vähällä istumisella päässyt ja uhrille elinkautinen. Tämmösten paikka on linnassa tai niuvassa ilman oikeutta vapauteen.

lajijasuris

• Anonyymi

Minkä ikäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen?

Viimeisimmästä uhrista ei ole kerrottu kuin "vanhempi mies" mutta muut asianosaiset ilmeisesti syntynyt 80-luvun puolivälin tienoilla. Murha.infossa on keskusteluntynkä tästäkin ja mun tiedot on sieltä, kun en tämänikäisiä paikallisia tunne enkä kauheasti muitakaan.

Vähän ristiriitaisen tuntuista tietoa siellä (mut niinhän se usein noissa), mutta mä itse asiassa ajattelin, että uhrilla on varmaan tapahtunut positiivista fyysistä kehitystä. Tommonen tapahtuma jättää ihan takuulla ainakin sitkeän ptsd:n, mutta vielä kamalampaa olisi olla lisäksi halvaantuneena (osittainkin) pyörätuolissa loppuikä😦

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeisimmästä uhrista ei ole kerrottu kuin "vanhempi mies" mutta muut asianosaiset ilmeisesti syntynyt 80-luvun puolivälin tienoilla. Murha.infossa on keskusteluntynkä tästäkin ja mun tiedot on sieltä, kun en tämänikäisiä paikallisia tunne enkä kauheasti muitakaan.

Vähän ristiriitaisen tuntuista tietoa siellä (mut niinhän se usein noissa), mutta mä itse asiassa ajattelin, että uhrilla on varmaan tapahtunut positiivista fyysistä kehitystä. Tommonen tapahtuma jättää ihan takuulla ainakin sitkeän ptsd:n, mutta vielä kamalampaa olisi olla lisäksi halvaantuneena (osittainkin) pyörätuolissa loppuikä😦

lajijasuris

Tulipa nyt vähän väärin kirjoitettua tuo viimeinen kappale. Siis uhrilla on tapahtunut kyllä fyysistä toipumista. Se ajatukseni siis koski sitä, että tuskin pyörätuolia sentään keksitään tyhjästä, vaan alkuvaiheessa uhri on voinut jonkin verran tarvita.

Se vähän mietityttää, että eikö sana kulje somessa eikä edes tuppukylässä tollasista tyypeistä vai ollaanko jääräpäisesti uskomasta ja mennään vaan tunteella mitä on todella vaikea käsittää.

lajijasuris

• Anonyymi

murhaaja oli kerran päässyt pois vankilasta ja tappoi heti seuraavan velkoen syystä

• Anonyymi

Samainen tyyppi ilmeiseti sytytteli myös roskiksia tuleen ja yhden rivitalonkin, nyt huhutaan taas olevan vapaalla jalalla

• Anonyymi

Ai niin Loimikodin lähellä jokunen vuosi sitten? Ei kai se sentään vielä vapaalla, kun viime teosta vuottakaan vielä kulunut! Tosin kyllä meillä melkein on ns. rikollisen markkinat paitsi esim. veropetos ja kärhämät viranomaisten kanssa.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin Loimikodin lähellä jokunen vuosi sitten? Ei kai se sentään vielä vapaalla, kun viime teosta vuottakaan vielä kulunut! Tosin kyllä meillä melkein on ns. rikollisen markkinat paitsi esim. veropetos ja kärhämät viranomaisten kanssa.

lajijasuris

Ihan suopellolla asuu nykyään

• Anonyymi

Tää on jo vanha juttu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6474
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3544
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3100
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2744
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2462
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1810
    Aihe