Lienee normaalia että niinkuin olisi merilaivan kapteeni. Auto vetelee ja aliohjautuu.
Mites löysä ohjaus!???
14
792
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkä kävi talviautotestissä 2022 ?
Ei kannata nostaa Toyotan ominaisuuksia.- Anonyymi
Puhe oli dacian ominaisuuksista.
- Anonyymi
Mitä tapahtui. Datsia ohitti minut moottoritiellä. Äijä ajoi ihan simona. En tiennyt että datsia kulkee noin kovaa. LOL.
- Anonyymi
Kyllähän ne kulkee 150kmh siinä missä muutkin autot. Itse ladallakin ajellut 150 mutta kyllä kaksi kättä tarvi olla tiukasti ratissa ja keskittyminen 100%. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne kulkee 150kmh siinä missä muutkin autot. Itse ladallakin ajellut 150 mutta kyllä kaksi kättä tarvi olla tiukasti ratissa ja keskittyminen 100%. :D
Minä olen ajanut, kuplavolkkarilla 170km/h. Siinä piti olla kieli keskellä suuta.
- Anonyymi
Aloittaja vissiinkin kirjoitti tuon humalatilassa kun tunsi kinttupolun vetelevän ja oli löysät housuissa ja kuvitteli itsestään laivan kapteenia
- Anonyymi
Harmittaako dacian löysä ohjaus noin paljon että lapsettaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako dacian löysä ohjaus noin paljon että lapsettaa?
löysä ohjaus noin paljon että lapsettaa? Lapsellisinta tässä aiheessa on tuo aloittajan toljailu , kaukana viisaudesta . tuommoiset kommentit kuuluu autojen palstoille joissa on ohjaus simpukka kuten traktoreissa!
- Anonyymi
Ainoastaan hinta on löysä............https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jattiselvitys-nama-autot-tulevat-sailyttamaan-arvonsa-parhaiten-yllattaako-ykkonen/8180566?fbclid=IwAR3aNcqG8ZbKgH1
- Anonyymi
Dacian ohjaus on jämäkkä. Löysät ovat vain pöksyissäsi!!!
- Anonyymi
Onko Dacia comfort mallin kokemuksia; äänieristyksestä. Meinaan että talvirenkaat suorastaa huutaa!
- Anonyymi
Huuda takaisin!!! :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717