Olen lähdössä kesäkuun alussa marmarikseen, mikä on täysin tuntematon ja uusi paikka minulle. Turkissa olen käynyt vain kerran aiemmin ja sekin oli päivän reissu kreikasta käsin. Millainen paikka marmaris ja tää huoneistohotelli on? Yöelämä? Ruoka? Ihmiset? Minkä maalaisia turisteja?
Marmaris/Huoneistohotelli Marmaris Sun Apart
2
999
Vastaukset
- käynyt
käyppä lukemassa tosta turkki osastolta niin saat marmariksesta paljon tietoa.
- mie
hotelli on pieni ja mukava perhehotelli ainakin viimeksi oli.. siis sellainen vanha pariskunta pääasiassa istuu aina aulassa. Huoneet hyvät ja hissikin löytyy. Marmaris itsessään on upea. Musta on mahtavaa kun paikalliset asuu sikin sokin turistien kanssa ettei oo mitään eriteltyä aluetta turisteille. Ruoka on mahtavaa ja faulty towers yks parhaita ruokapaikkoja.. hotellilta pari sataa metriä. Ihmiset ihania yms..
Olen kiertänyt eri maita ja tehnyt töitä joissain paikoissa 3-6kk. Viimeksi reissasin thaimaassa pari kuukautta mutta turkki on vaan jotenkin minulle ainakin ykkönen.. makuasioita.. Mutta nauttikaa lomasta syökää hyvin ja käykää turkkilaisessa saunassa/kylvysssä se on must!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687