Meinasin ostaa Sony RX10 Mark IV kinarin

Anonyymi

Poikani kuuli hankkeestani ja onneksi ehti hätiin. Minä kun en varsinaisesti tuosta tekniikasta niin ymmärrä. Poikani sanoi, että minun kannattaa ehdottomasti ostaa Samsung Galaxy S22 ultra puhelin koska siinä on kaikkien aikojen paras kamera ja sitten se itse puhelin on aivan lyömätön. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Nyt on uusi puhelin tilauksessa.

6

599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhelin tosiaan tarvitaan tuon kameran rinnalle, jos haluaa kameralla otettuihin kuviin sijaintitiedonkin. Kamera pitää linkittää blutoothilla puhelimeen paikannuksen hyödyntämiseksi. Mutta juuri tuosta puhelinmallista on raportoitu GPS-ongelmia, joten valitettavasti valinta saattoi nyt osua väärään puhelimeen. GPS-ominaisuus olisi löytynyt huomattavasti halvemmistakin puhelimista...

• Anonyymi

Hintava on tuo Sony kilpailijoihin verrattuna, kannattaa tosiaan vielä katsoa ja vertailla.

• Anonyymi

Poikasi on lapsellinen märkäkorva ja niin olet sinäkin. Tosin sinulla on poika vain sairaissa kuvitelmissasi, koska vähemmistöläiset eivät lisäänny ainakaan keskenään.

• Anonyymi

Joo ei tuollaisia möhkäleitä kannata enää ostella vuonna2022. Joskun 80 luvulla tuollaiset olivat jossain kurssissa mutta ei enää nykyään.

• Anonyymi

Nykyaikaiset peilittömät järkkärit eivät ole möhkäleitä, mutta kännykät ovat kameroina mitättömiä leluja, kuten ne ovat aina ennenkin olleet.

Toki ne juuri siksi ovatkin luiskaharteisten hint...ien ja viherhippien suosiossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyaikaiset peilittömät järkkärit eivät ole möhkäleitä, mutta kännykät ovat kameroina mitättömiä leluja, kuten ne ovat aina ennenkin olleet.

Toki ne juuri siksi ovatkin luiskaharteisten hint...ien ja viherhippien suosiossa

Taitavasti pystyt parilla lauseella paljastamaan niin teknologisen, ulkonäöksellisen, seksuaalisen kuin aatteellisenkin kapeakatseisuutesi ja ennakkoluulosi - ja tämä kaikki vieläpä valokuvauspalstalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6625
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3614
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3130
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2784
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2572
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2116
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1977
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1870
    Aihe