Olisiko tietoa edullisesta matkavakuutuksesta viikon (8 pv) lomamatkalle? Suurimpien vakuutusyhtiöiden kautta hinnaksi tulee helposti 40 euroa, mikäli haluaa kohtuulliset korvausmäärät (tapaturma matkatavaravakuutus). Harmillista on, että vaihtoehtoina on ottaa vakuutus joko Pohjoismaihin, tai koko maailmaan suuntautuvalle matkalle ja kun on kuitenkin menossa 'vain' Eurooppaan, niin luulisi matkavakuutuksen edullisemminkin löytyvän. Olisin kiitollinen tiedosta:)
Viikon matkavakuutus
3
1998
Vastaukset
- Kutkut
Tulee halvemmaksi ottaa vakuutusyhtiöstä vuoden voimassaoleva vakuutus. Itse olen pitänyt tuota vakuutusta voimassa jo kymmenisen vuotta ja se maksaa vuodessa pienellä matkatavaravakuutuslisällä noin 40€...ja se on AINA voimassa, myös suomessa.
- mä vain..
Itselläni on sama ongelma mutta olen löytänyt edullisen ja tarpeitani vastaavan matkavakuutuksen. Se on fennia.. saat 600e matkatavaravakuutuksen ja tavallisen matkustajavakuutuksen. Tuli maksamaan noin 26e. Tuo on siis viikon matkalle. Katso lisätietoja: www.fennia.fi
- Sid
Tämä on totta, että kannattaa ottaa samantien vuoden voimassa oleva vakuutus. Meillä viime kesänä viikon matkavakuutus olisi maksanut lähes saman verran kuin koko vuoden voimassa oleva. Eipä tarvinnut miettiä kauaa kumpi otetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666