Viemärin sukitus ja miten sen toteuttaa SUOMEN VESITEKNIIKKA OY
ns. TYÖN ALOITUS
Maanantai oli pyhä ja tiistai iltapäivällä 12.4.2022 noin puoli kolmen aikaan ajoi kaveri taloni eteen.
Hänellä ei ollut aikomustakaan ruveta töihin tai edes tuomaan työkaluja paikalle.
Hänen kaikki kolmetuntisen paikalla olon ajankäyttö oli puhelin ja kuinka sitä ja tätä ei voi tehdä ennen kuin hän saa työnjohdolta hyväksymisen.
Sen näki kaikesta hänen käyttäytymisestään, että hän oli saanut ohjeet
vain vedätellä minua ja sen hän kyllä teki hyvin.
Nyt tiedän paljon enemmän "sukituksesta", sanoisin hyvä tietämys ns. tekijällä.
Tulimme viimein lopputulokseen, että hänen työnjohtajansa soittaa minulle.
Soitto tuli ja aikamme keskusteltuamme TYÖNJOHTAJA EHDOTTI, että kyllä he sitten tekevät työn KIRJALLISESTI sovitulla hinnalla jos sen voi tehdä niin, että aloitetaan tällä viikolla ja jatketaan seuraavalla.
Parempi laiha sopu kun lihava riita ajattelin ja sovittiin, että tehdään hänen ehdottamalla tavalla.
Ei mennyt kuin viisi minuuttia (asentaja meni ulos) ja hän tuli takaisin ja kertoi,
ettei juuri puhelimessa sovittua työtä tehdä ollenkaan.
Olisi halunnut 2.000 € lisää ennen kuin töitä voisi edes ajatella.
En saanut mahtumaan koko juttua tänne mutta lue se:
http://www.matkailuauto.info/sivupaivitys.html
viemärin sukitus
Anonyymi
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738