Olen etsimässä kerrostaloasuntoa Lahdesta ja ihmettelen noiden pyyntihintojen suurta vaihtelua. Esim. Ahtialassa 60 m2, rakennusvuosi 1988 ja pyyntihinta 64 ke, sitten taas Vesijärven lähellä oleva vanhempi ja pienempi asunto, pyyntihinta 130 ke. Kummassakin yhtiövastikkeet samaa luokkaa.
Sijainti tietenkin vaikuttaa, mutta vähän ihmettelen että noinkin paljon.
Asuntojen pyyntihintojen suuri vaihtelu ihmetyttää
Anonyymi
3
148
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen voi vaikuttaa esim. asunnon kunto, tehdyt ja tulevat remontit, näkymät ikkunoista jne. Ja tietenkin se sijainti, Tekijöitä on monia...
- Anonyymi
Pyyntihinta ja saantihinta on harvoin sama. Jyväskylässä on myynnissä 57:n neliön saunallinen luhtitaloasunto ja minä tarjosin siitä 56 000, kun pyyntihinta on 59 000. Myyjä ei halunnut sillä hinnalla kuitenkaan myydä, minun tarjous on kuitenkin paras tähän mennessä. Talo on rakennettu vuonna 1973 ja remonttia on kovasti tulossa.
- Anonyymi
Älä ihmettele vaan osta sellainen halpa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738