Ei päässyt suomi24 sivuille, virheilmoitus Bad Gateway ilmoitus koko päivän!
Venäläiset tehneet palveluestohyökkäyksen!
Koko päivän suomi24 nurin
19
138
Vastaukset
- Anonyymi
Vitun ryssät
Sotien aikana soitettiin Säkkijärven polkkaa Moskovan Tiltun propagandalähetysten häiritsemiseksi. Toimisko jos palvelunestohyökkäyksiä vastaan soitetaan Cheekiä luuppina?
- Anonyymi
Koskettelin koko päivän naiseni isoja rintoja!
- Anonyymi
On varmasti lehtikuva ruttuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti lehtikuva ruttuinen.
😉😄😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😉😄😂
Pidä turpas kii
- Anonyymi
Nyt on isketty Suomen herkimpään ja tärkeimpään kohtaan. Tätä ei hyväksytä. Nyt isketään takaisin....
Ei haittaa.
- Anonyymi
Oli se kamalaa digitaliuksesa. Sehän on uusi normaali mielen maailma.
https://youtu.be/E8-ZSVaw_K4 - Anonyymi
Kyllä ne ovat ihan Suomalaiset, jotka laittoivat palstan kiinni. Syytä sananvapautta.
- Anonyymi
Luulin, et mut on blokattu oikeudet sivuille, ku kirjoittanut liian ikäviä mielipiteitä Venäläisistä?
- Anonyymi
Ukrainassa syödään myös kädellä suuhun.
- Anonyymi
Minulla ollut good gateway.
- Anonyymi
Kerrankin ryssistä oli jotain hyötyä.
- Anonyymi
Tokkopa vaan.Uskoin saaneeni bannin ja karaistin itseni ulos koko somesta.
- Anonyymi
Niin oli juu.
- Anonyymi
Huojentavaa että koski muitakin, luulin jo Putinin iskeneen omalle koneelleni.
Tämähän on lähes ainoa valvomaton media Suomessa, missä ryssäntrollit vapaasti saavat esittää FSB:n versioita tapahtumista, eli levittää valeuutisia.
Miksi Venäjä tähän iskisi, vaikka Suomi24:n ylläpito osaamaton onkin?- Anonyymi
Minä se olin kun hakkeroin palstan nurin. Siitä saitte hahahah. Saitte muuta ajateltavaa vähäksi aikaa. Harmittiko kun ei päässyt palstailemaan koko päivään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806