Miten EU voi muka määrätä tuollaista energiatehokkuuden takia, tuskinpa kaikilla on sellaisiin varaa, eikä niitä verovaroinkaan kuulu korjata ellei sitten EU maksa.
Paljon enemmän tarvetta lulisi olevan keski-Euroopan maissa missä ei ole lämpöeristeitä usein juuri ollenkaan, vain yksi ovi, yksinkertaiset ikkunat jne. Voihan se olla että joutuvat sielläkin remontoimaan, mutta miten sitten köyhimmissä maissa, takuulla Suomikin joutuu maksamaan niiden remontit.
Pakkoremontteja kolmasosaan asunnoista
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Italiassa on nyt remonttibileet kun Suomi antoi sinne 6 miliaardia, jotta voivat rempata asuntojensa energiatehokkuuden eu kuntoon.
- Anonyymi
Entäs Romania ja muut köyhät maat, maksetaan niidenkin remontit.
- Anonyymi
Naurattaa ja säälittää ihmisten huoli.Olen itse köyhä keski ikäinen ( 67 v.).Asun vanhassa omakotitalossa.Ei kyllä huoleta pätkääkään.
- Anonyymi
Suurella osalla ei ole ollut varaa tehdä edes uusia jätekaivoja, mten sitten paljon kalliimpia taloremontteja. Järjettömint jos suomalaiset joutuu kustantamaan niitä muissakin maissa.
- Anonyymi
Olen itse tehnyt nuo "pakkoremontit" 1960-luvun talooni.
Vapaa-aikaa olen kuluttanut kymmenen vuoden aikana aina kun olen jaksanut näpertää.
Lopputuloksena uuden mahdollisen lain vaatima energiatodistus ja noin 50% pudotus talon energiankulutukseen.
Ei pöllömpi idea pudottaa lämmityslasku puoleen? - Anonyymi
Suomenkin Italiaan syytämistä rahoista osa käytetään energiaremontteihin. Suomalaiset maksanevat muutokset omasta pussistaan.
- Anonyymi
EU ei ole meidän päätäntään mitään valtaa.Oli remonttia tai ei.Liittymis sopimuksessa ei tuota valtaa ole sinne annettu.Turhaa sen seläntaakse on vetäytyä lobbarien.
Jos tullaistakin valtaa heille on joku antanut.Se on maanpetos.Kuka sen on antanut.!Tutkintaan heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061