kotkan tappamisesta on sakko 7400e,se pitäisi maksaa sille jonka ansiosta retku saaraan kiinni,ja luonnonsuojeluliiton pitäisi siihen vielä lisätä 10 000e
REILU ILMIANTOPALKKIO SILLE JONKA ANSIOSTA KOTKIEN AMPUJAT SAARAAN KIINNI
14
80
Vastaukset
- Anonyymi
etelä-pohjalaiset luuli putinin droneksi kun oli kotka eksyny peltojen päälle...
- Anonyymi
kotkan ampuminen on niin järjetön teko että tekijä pitäisi saara heti kiinni,tapauksia on jo niin paljon että tuntuu siltä että poliisilla ei ole halujakaan puuttua asiaaan, koska minkäänlaisia tuloksia ei ole saatu aikaan
- Anonyymi
kurikan poliisi makaa kotona kuin reinikainen,ja oottaa eläkettä on naurettava
- Anonyymi
liikkuuko kurikan poliisi polokupyärällä ei se mitään asehulluja saa kiinni
- Anonyymi
koska kurikan poliisi ei tee mitään,lupaan itse 100e palkkion jos syyllisen joku paljastaa.lähtekää kaikki mukaan 1e jota vituttaa kun kotkia tapetaan
- Anonyymi
Eppäs tierä missä mun pienari paukkuu!
Sopivan heikkotehoinen, ettei itte tarvi hävittää raatoja omalta markilta.
- Anonyymi
Kurikas mitää poliisia oo.
- Anonyymi
Kaikki aseetkin on jo varastettu ei ole enää mitään varastettavaaa
- Anonyymi
Ei Kurikas ainakaan merikotkia ole, kun ei ole mertakaan.
Ja jos joku suojeltu lintu vaikka ammuttaskin niin ei paljo kiinnostele- Anonyymi
Kyllä merikotkia on eepeellä, suhteellisen lyhyt rannikolle
- Anonyymi
ohan niitä merikotkia kurikas, kun niitä kerran piisaa ammuttavaksikin,ja jos ei ole väliä kotkien kohtalosta, niin miksi sitten niitä tapat
- Anonyymi
Miksi ylipäätään metsästetään? Huvikseen tietenkin. Ihan sama onko saalis kotka vai naapurin "kotkan" kissa, samalla lailla se tuottaa iloa kun saa osuman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ylipäätään metsästetään? Huvikseen tietenkin. Ihan sama onko saalis kotka vai naapurin "kotkan" kissa, samalla lailla se tuottaa iloa kun saa osuman.
saara on voinu olla itte asialla
- Anonyymi
Tirppa kuoli eli saamat kiinni pellet tai tullaan jurvasta naimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707