Tähän saakka olen bikinirajan siistinyt höylällä, mutta nyt on tarkoitus ajella kaikki pois. Uskaltaako sinne herkimpiin osiin käyttää höylää, vai onko olemassa jokin parempi menetelmä ? Ostin kesäksi rannalle niin mikropienet stringit, että karvoja ei voi olla yhtään, koska häpykumpukin jää aivan paljaaksi. Ei ole kuin sormenlevyinen kangassuikale isojen häpyhuulten välissä, joten täysi karvattomuus on ainut vaihtoehto.
T: Exhibitionisti
Miten saa helpoiten karvat pois
8
1424
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kuulostaa taas siltä, että aloittaja on joku vanha ukkeli joka tuommoisesta fantasioi, eihän kukaan järkevä ihminen mene tuommosia suunnittele tekevänsä tai kertoile omista isoista häpyhuulistaan 😂
- Anonyymi
Vahaus tai Veet höylä.
Epillaattorilla karvat veks kivespusseista, onko uhka vai mahdollisuus
- Anonyymi
Kyllä mä ajan varovasti posliiniksi ihan normihöylällä, joka useampi teräinen. Joka aina tukossa, mut miten sen saa auki? Jollain ohuella tikulla? Päitä joutuu vaihtamaan usein. Mies vieraat vessassani vaan ihmettelevät mun höylää, jotkut luulivat mua varatuksi...
- Anonyymi
Koitas tätä. On ainakin minulla toiminut.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Apteekki/579-blitzblank--karvanpoistoaine - Anonyymi
Moi, kyllä sen huolellisesti tekemällä saa monellakin vehkeellä siistiksi. Mutta tarkkaa puuhaa on ja siksi minä hoidan naiseni parturoinnin. Läheltä kun katsoo niin saa hyvää jälkeä, voin auttaa myös sinua:) Laita viestiä jos kiinnostut....helsingissa@protonmail.com
- Anonyymi
No höylääminen kannattaa lopettaa heti alkuunsa. Se vaan ärsyttää ihoa kun pitää tehdä lähes päivittäin.
Jos haluat kauniin ja pehmeän ihon myös bikinialueelle suosittelen brassi sokerointia. Monet kosmetologi palveluita tarjoavat yritykset tekee niitä. Omasta maksan kanta-asiakkaana 45e 4-6 viikon välein. Oon käyttänyt monta vuotta. Eka kerta sattui ihan oikeasti, mutta iho tottuu todella nopeasti. Eka kerta on usein kalliimpi kuin kata-asiakas hinnat.
Googlaa siis sokerointi, brasiliainen sokerointi omasta kaupungista tai jos olet maalla lähikaupungista. Kesää kohti varpaisiin myös geelilaukkaukset bikinien sävyjen mukaan niin sun perään kuola miesten lisäksi kauneudesta pitävät naisetkin :)
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738