Selailin tv:n Ruutu sivuja ja menin katsomaan paljonko maksaisi kuukausi, avasin sivua maksa niin kuvaruutuun tuli teksti " tilisi on aktivoitu" ? Jäin ihmettelemään mitä tapahtui en hyväksynyt Enkä nähny mitään tilauksia/ summia. Puhelin piippasi ja sähköpostiin viesti Ruudulta " kiitos tilauksesta, tiliäsi on veloitettu etkä voi perua 14 vrk aikana". Tuijotin tyrmistyneenä. Toinen viesti missä oli selvitetty mitä maksoin. Kuinka tällainen on mahdollista ja tietysti Nordea vaikka mainostaa että turvaa luottotiliä niin kumartaa Sanomaa ja ei voi asialle mitään.
Peruin heti tilauksen mutta rahat meni, summa eo ole suuri mutta huijaus myyntiä Ruudun omistajalta Sanomalta.
En voi poistaa kortin tietoja Enkä poistaa tiliä.
Ruutu huijaa ja rahastaa
4
1104
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannattaisi käyttää älykännykkää selailuun. Ne kun tuppaa olemaan älykkäämpiä kuin käyttäjänsä. Vanha PC on parempi, niin eivät pysty ilman hyväksymisiä laskuttamaan.
- Anonyymi
Yritin laittaa ruutu tilausta, ei se mennyt läpi. Laitoin visa pankkikortin numerosarjan, mutta mitään ei tapahtunut. En ole ollut koskaan ruutu tilaaja.
En tiedä, miksi se ei mennyt läpi, millainen kortti siihen käy, jos ei normaali pankkikortti. - Anonyymi
Olen samaa mieltä. Tein Ruutu+ kokeilujakson ja se on huijaus. Ei kannata missään nimessä antaa kortin tietoja. "Kuukauden" kokeilujakson jälkeen he laskuttavatkin viikon päästä n. 19e. Varmasti tuottavaa heille tehdä sama useammalle ihmiselle. Minulla on kaikki todisteet.
- Anonyymi
Heillä ei ole kelvollisia todisteita siitä ettö kyseessä ei olisi huijaus eivätkä he asiakaspalvelussa pysty ollenkaan puolustamaan toimintaansa. Pitäisikö tehdä ryhmässä sellainen juttu mikä tehdään kun pyörä katoaa ja siitä tehdään semmoinen ilmoitus sinne paikkaan? Ja sitten mennään sinne paikkaan jossa sovitaan asiat? (käytän koodikieltä) Jos ryhmän saa sovittua vaikka FB:ssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007